השאירו פרטים





    דלתות כניסה חיפוי עץ

    דלתות כניסה חיפוי עץ

    דלתות כניסה בשילוב חיפוי עץ או דמוי עץ במגוון סגנונות וצבעים. הדלתות מיוצרות מחומרים איכותיים ובעלת רמת חוזק ובטיחות מהגבוהות שקיימות. דלתות כניסה חיפוי עץ הן הדלת הפופולריות ביותר בשוק ונראה כי ברוב הבתים בישראל, בעיקר בבתים פרטיים מותקנות דלתות העשויות מחומרים שונים, אך הן מחופות בחומרים מרשימים ובעלות עיצובים מרהיבים שלא ניתן להתעלם מהם. בחירת דלתות כנסיה לבית היא לא עניין של מה בכך, הרי הדלת משמשת אותנו לצורך הגנה על הפרטיות שלנו ומקנה לנו ביטחון כאשר אנו לא בבית או בשעות לילה מאוחרות כאשר כולם ישנים. לכם, בבואכם לרכוש דלת כניסה חיפוי עץ, חשוב להתמקד בטיב הדלת ובחוזקה, על מנת לבצע בחירה נבונה, כזאת שתשרת אתכם בנאמנות שנים רבות.

    למה דלתות עץ כל כך פופולריות?

    יש לא מעט סוגי דלתות וגם סוגי עצים שונים, חלקן דלתות מאסיביות מעץ מלא וחלקם דלתות העשויות מלביד עץ אשר נקרא בשם המוכר יותר "עץ סנדוויץ". דלתות אלו הן בעלות מראה כפרי מיוחד ונותנות הרגשה של טבע. את דלתות אלו ניתן לצבוע בקלות לכל צבע רצוי ואפילו בשיטת עשה זאת בעצמך, מה שתורם רבות לפופולריות של דלתות אלו. חומר העץ, ידוע כחומר חזק ויציב, אך גם חומר קל יחסית כאשר משלבים אותו בצורה נכונה בדלת הכניסה, לכן כיום דלתות כניסה חיפוי עץ הן חלק מהנוף בכל בית ממוצא בישראל ובחו"ל.

    מה חשוב לדעת כאשר בוחרים דלת עץ?

    בעת בחירת דלת עץ חשוב להקפיד על איכות העץ, שהרי יש לא מעט תחליפי עץ אשר רחוקים לגמרי מאיכות של עץ מלא, לכן חשוב לברר מאיזה סוג עץ עשויה הדלת לפני הרכישה. מעבר לכך, את דלתות אלו ניתן לחפות במגוון חיפויים שונים כמו- חיפוי פורמייקה, קוריאן, טפט אופנתי, צבע מיוחד לעץ ועוד.

    בחירת חברה העומדת בתקנים מחמירים – בעלת בחירת דלת חיפוי עץ, חשוב לרכוש רק מחברה אמינה ומוכרת, כזאת שמייצרת דלתות על פי תקני בטיחות מחמירים, הרי לבל נשכח כי דלת הכניסה היא זאת שמספקת לנו הגנה כאשר אנו לא בבית או בשעות לילה מאוחרות. לכן, אל תתפשרו ובחרו רק חברה מוכרת ואיכותית ביותר.