השאירו פרטים





    דלתות כניסה יוקרתיות

    דלתות כניסה יוקרתיות

    דלתות יוקרה מעוצבות בהתאמה אישית ובסגנונות ייחודים בלבד, כלל הדלתות מעוצבות מהחומרים האיכותיים ביותר!

    דלתות קמיליון בעלי ידע עתיר בכל מה שקשור לעיצוב וייצור דלתות יוקרתיות, אנו מאמינים כי דלת הכניסה של הבית מסמלת מה יש בתוכו, ולכן אנו מספקים דלת יוקרה איכותית במגוון רחב של עיצובים. בחירת דלת יוקרה מעוצבת ואיכותית מהווה מגדירה את ביתכם ואת היוקרה שלו.

    דלת יוקרתית מחומרי גלם משובחים וגימור מושלם.

    לנו בדלתות קמיליון ישנו חזון שכל אחד יעצב את דלת ביתו כראות עיניו, אנו מאמינים בעיצוב מודרני וחדשני. ולכן דלתות היוקרה שלנו מעוצבות בעיצובים מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר, בנוסף אנו לא מתפשרים על חומרי הגלם – כי דלתות כניסה יוקרתיות אצלנו זה בנשמה. אנו נספק לכם את דלת יוקרה בכל עיצוב שתרצו, אשר תהיה עשויה מכל חומר שתחפצו בו, אנו מביאים איתנו שנים של ניסיון ומוניטין בתחום.

    כשאנחנו חושבים על בית, משרד או מוסד ציבורי, אנחנו בדרך כלל חושבים על מה שממתין לנו בפנים. אם זה בית, מדובר בריהוט ביתי ובמשפחה וחברים נעים לבלות איתם. משרד בדרך כלל מכיל ציוד משרדי וצוות עובדים עמוס ומוסד מחולק לחדרים, מדורים, מסדרונות ועוד. אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו שוכחים לתת עליהם את הדעת, הוא דלת הכניסה. דלת כניסה היא כמו כרטיס הביקור של הבית או של העסק והיא הדבר הראשון שרואים כאשר מבקרים בבית. למעשה, דלת כניסה היא פריט שרואים גם אם לא רואים את הבית עצמו, שכן גם אם מבקרים שכנים מביטים על הדלת הסמוכה לדירה בה מתארחים.

    לכן, דלתות כניסה יוקרתיות הן בגדר חובה לכל בית שמכבד את עצמו. הכוונה במיוחד לדלת אלומיניום מקולקציה של דלתות כניסה, המאפשרות לכל אחד שעובר לידן או שנכנס לבית להתרשם מהטעם האקלקטי של בעלי הדירה, אפילו אם הם לא שם. דלתות כניסה יוקרתיות ודלתות חיפוי אלומיניום בכניסה לבית או למשרד מעניקות תחושה אלגנטית ושל יראת כבוד ומשפיעות על הרושם הראשוני שנוצר אצל המבקרים. דלת אלומיניום מיד מותירה רושם רציני ומשפיעה על ההתנהגות של מי שנכנס בה, גם אם בסופו של דבר החלל בחלקו הפנימי פחות פורמלי ו "כבד".

    דלת כניסה יוקרתית לבית

    למה דווקא דלתות אלומיניום ולא דלתות עץ?

    נכון, שלדלתות עץ יש אופי משלהן. הן משוות לבית מראה כפרי ופסטורלי והטקסטורה של העץ משתלבת כמעט עם כל דבר סביבה. יחד עם זאת, המראה של עץ, יפה ככל שיהיה, לא מרשים ובעל נוכחות כמו המראה המודרני של דלתות אלומיניום. דלת יוקרתית היא כזו שמעוררת עניין והתפעלות עוד לפני הכניסה לבית ודלת אלומיניום היא בדיוק המוצר המתאים כדי ליצור את אותה התפעלות בקרב השכנים בדירות הסמוכות וכלפי כל מי שמגיע לבקר בבית.

    בנוסף, לאלומיניום תכונות נוספות שהופכות כל דלת אלומיניום לחזקה ועמידה במיוחד. דלתות כניסה יוקרתיות צריכות לשרת הן את הצורך האסתטי והן להגן על הבית ולכן בחירה בדלתות אלומיניום עונה על שני הצרכים האלו הרבה יותר מדלתות עץ. דלתות אלומיניום הן מאסיביות יותר ולכן מהוות משוכת הגנה ראשונית בבית, יותר מעץ קליל. מעבר לכך, דלתות כניסה יוקרתיות ובמיוחד כאלו עם חיפוי אלומיניום, מתבלות לאט יותר מעץ ומחזיקות מעמד לאורך זמן. דלת כניסה יוקרתית מחזירה את ההשקעה במידה והיא משמשת במשך שנים רבות מבלי צורך בתיקונים וחיזוקים משמעותיים, אם בכלל.

    דלתות חיפוי אלומיניום אינן מיועדות לכל אחד. הן מיועדות בעיקר למי שלוקח את הבית או את העסק שלו ברצינות ומעוניין לשדר לעולם את המוניטין המכובד שלו, כמו גם להגן עליו בצורה אופטימלית מפני ניסיונות פריצה וכניסה של גורמים לא רצויים.