השאירו פרטים





    דלתות כניסה מפוארות

    דלתות כניסה מפוארות

    בחירת דלת כניסה מפוארת לבית, היא ללא ספק משימה מורכבת, הרי מצד אחד עליה להיות בטיחותית, כזאת שתספק לדיירי הבית הגנה מלאה כאשר הם לא בבית או בשעות לילה מאוחרות, אך מצד שני על הדלת להיות מותאמת בקפידה לעיצוב הבית ולסגנון העיצובי. דלתות כניסה מפוארות יכולות להיות עשויות מחומרים שונים, אך עליהן להיות מעוצבות בטוב טעם על פי מיטב הטרנדים האחרונים.

    מה חשוב לדעת לפני שבוחרים דלת כניסה מפוארת לבית?

    עיצוב

    לעיצוב הדלת יש משמעות רבה, הרי הדלת היא הדבר הראשון שנתקל בה כל אדם המגיע לביתכם, לכן עליה להיראות בצורה שתשקף את אופי וסגנון הבית על מנת שיהיה קשר בין בעיצוב הפנימי של הבית לחלק החיצוני שלו.

    סוגי חומרים

    יש לא מעט חומרים שמהם עשויות דלתות כניסה מפוארות, בין אם זה דלת עץ מאסיבית, דלת מתכת רב בריחית, דלת אלומיניום, דלתות כניסה לבית בשילוב זכוכית וחומרים נוספים, דלת ברזל, פח ועוד מגוון חומרים שונים. את החומרים יש לבחור בקפידה ולוודא כי מדובר בדלת העשויה מחומרים איכותיים, כך שהיא תשרת אתכם בנאמנות למשך שנים רבות.

    מנגנון נעילה של הדלת

    לעיתים אנשים מתמקדים בעיצוב הדלת ומעט שוכחים את נושא המנעול, הרי המנעול נמצא בשימוש יום יומי, כלומר בתדירות גבוהה לכן יש צורך לבחור במנגנון נעילה חזק שישרת את המטרה. במידה ובחרתם דלת כניסה מפוארת בדיוק כמו שאתם רוצים אך בעלת מנגנון נעילה פשוט, תמיד תוכלו לשדרג את המנעול בעזרת מנעולן מקצועי.

    אביזרים משלימים עבור דלתות כניסה מפוארות

    על מנת ליפות שאת הדלת ולתת לה מראה מיוחד, חשוב ביותר להתקין לה אביזרים משלימים שיקנו לה שיק מיוחד כמו למשל – פרזולים מיוחדת מניקל או ברזל, תוספת של אבני זכוכית בצידי הדלת, תוספת ידית מרשימה, עינית מיוחדת, נקשן מעוצב מברזל או ניקל, אינטרקום מרשים ועוד מגוון אלמנטים שונים שיפארו את דלת הכניסה ויקנו לה מראה מיוחד, כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. אך דקה לפני שאתם מוסיפים את כלל האביזרים, חשוב לבצע התאמה מושלמת של האביזרים לצורך דלתות כניסה מפוארות על מנת שלא לפגוע בעיצוב הדלת.