השאירו פרטים





    דלתות פנים מעוצבות לבתי יוקרה

    דלתות פנים מעוצבות לבתי יוקרה

    דלתות הפכו זה מכבר למוצר שמוקעים בו מחשבה תכנונית, עיצובית וכסף להפיכתו למוצר יוקרתי, מפואר, מהודר ומוגמר בגימור מלוטש. לא רק דלתות חיצוניות – גם דלתות פנים.

    דלתות פנים, ייעודן הוא לסמן את גבולות המתחמים – חדרי שינה, חדרי ילדים, מרפסת ועוד, דלתות פנים צריכות להיות פונקציונאליות ולבודד רעשים. בנוסף הן צריכות להתאים לעיצוב הבית. הן יכולות להיות עם תוספת פרזול וריקועים שונים, בשילוב חומרים וטקסטורות שונות ובצבעים שונים. תוספת עיצובית לדלת מאפשרת ליצור מוצר מרשים ביותר וכך להפוך את דלתות פנים של הבית יוקרתיות אף יותר.

    בבתי יוקרה דלת הכניסה נתפסת כחלון הראווה של הבית, מאחר והיא משחקת תפקיד ככל שהדלת תהיה גדולה, רחבה ויוקרתית יותר, כך הצפייה מהבית תהיה גדולה יותר. בתי יוקרה להבדיל מדירות מגורים יאופיינו בדרך כלל בדלתות כניסה גדולות ומרשימות. דלת כניסה היא חלק מרכזי בעיצוב של נכסי יוקרה מאחר והיא מפרידה בין הפנים לחוץ.

    דלת דו כיוונית

    דלתות בכלל ודלתות פנים בפרט ניתנות לעיצוב כפול. לדוגמה: העיצוב החיצוני של דלת פנימית של חדר השינה של הילדים יכול להיות סולידי, בצבע אחד, בעוד החלק הפנימי שלה, שהוא גלוי רק למי שמתגורר ושוהה בתוך החדר, מאפשר עיצוב אישי יותר, ססגוני ואף שובבני, לפי טעם והעדפה אישיים.

    דלת שימושית

    דלת אמורה להיות לא רק יפה אלא בעיקר שימושית, נוחה וקלה לפתיחה לסגירה, רחבה מספיק לצורך כניסה ויציאה של עגלת תינוקות ובמקרה הצורך- הליכון וכיסא גלגלים. פתח רחב מאפשר להכניס ולהוציא ריהוט בקלות. אמנם דלתות פנים אינן רהיטים אבל ייחוס חשיבות לעיצובן נובעת מהעובדה שהן נראות כל העת לעין. הן מהוות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

    שיקולים לבחירה מושכלת של דלתות פנים:

    1. בחרו דלת בטיחותית. יש כיום דלתת כנף, דלתות הזזה, דלתות עם צירים נסתרים. חשוב לבחור דלת שפתיחתה וסגירתה אינן מסכנות אנשים בכלל וילדים בפרט.
    2. בחדרי שירותים ואמבטיה חשוב ומומלץ להתקין דלת שנפתחת החוצה, כדי שבעת הצורך, כשתידרש הגשת עזרה, הדלת תיפתח בקלות ולא תינעל, חלילה.
    3. דלתות נבדלות זו מזו לא רק בעיצובן אלא בעיקר באיכותן וברמת עמידותן, ברמת הבידוד האקוסטי והתרמי. חשבו מה חשוב לכם ביותר.

    מוצעות כיום דלתות בארבעה סוגי ציפויים: פורניר, שלייפלק, פורמייקה ולמינציה. הלמינציה והפורמייקה הן הפחות איכותיות אבל מחירן זול. דלתות פנים פחות נוטות להתבלות כך שעמידות נמוכה בפני מים ובלאי אינן חיסרון משמעותי. מאחר שדלתות פנים לא חשופות למזג אוויר, אין הכרח לבחור חומרים עמידים לחום ולמים. ניתן לבחור בעיקר על פי היופי, אף שדלת איכותית תחזיק מעמד זמן רב יותר.

    מי שרוצים לשמר מראה אחיד יותר של כל דלתות הפנים בבית, יכולים "להסתפק" בפתח אור קטן, עגול או מרובע, הממוקם מעל לידית הדלת המאפשר לראות האם האור בחדר דלוק.

    מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הבנייה האדריכלות והעיצוב על מנת לבחור דלתות פנים שייתנו לכם את המענה הטוב ביותר עבורכם. מי מכם שמוכנים ויכולים להשקיע כסף בהשבחת דלתות הפנים יכולים ליהנות ממגוון דלתות איכותיות מהמשובחים שבחומרי הגלם. "הקנקן" חשוב לא פחות מאשר ה"מה שיש בו", ודאי כאשר מדברים על עיצוב, על יופי ועל הידור.