השאירו פרטים





    דלת כניסה יוצרת רושם ראשוני

    דלת כניסה יוצרת רושם ראשוני

    דלת הכניסה לבית היא הרושם הראשוני שלנו והיא מייצגת אותנו בגאווה בפתח הבית וכמו שאומרים – אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. לכן, בעת בחירת דלת כניסה לבית חשוב לקחת בחשבון את נושא העיצוב, את חסינות הדלת מפני פריצה, את נושא עמידות הדלת לאורך שנים, את הבידוד שלה ובכלל כל פרמטר אחר החשוב לכם. כיום, ניתן למצוא בשוק שפע של דלתות כניסה לבית מעוצבות בקפידה ובעולת טקסטורות ועיצובים מרשימים שיאפשרו לכם לקבל רושם ראשוני מוצלח מכל מי שמגיע לביתכם, עד כדי שלא תפסיקו לקבל עליה מחמאות, אולם כאשר בוחרים את דלת הכניסה לבית יש כמה כללים ברורים אותם עליכם לדעת טרם יציאה למסע רכישת הדלת הנחשקת.

    כללים חשובים לרכישת דלת כניסה לבית

    עיצוב

    דלת הכניסה חייבת להיות תואמת בקפידה ליתר האלמנטים בחוץ ובפנים הבית, לכן מדובר באתגר גדול עבור בעלי בתים או מעצבי פנים. במידה ומדובר על רכישת דלת לבית פרטי, יש צורך להתאים את הדלת על פי עיצוב הגינה ועל פי העיצוב חלל הסלון שהוא לרוב המקום שאנו פוגשים בפתח הבית. לעומת זאת, בחירת דלת לבניין מגורים צריכה להיות תואמת לחלל הבית ולאופי הבניין.

    בטיחות

    דלת הכניסה לבית היא זאת ששומרת על דיירי הבית בשעות לילה מאוחרות או כאשר אין אף אדם בבית, ולכן עליה להיות מצוידת במנעול חזק – כזה שקשה לפרוף אותו. מנעול איכותי וחזק נמדד על פי זמן הפריצה שלו, הרי ככל שייקח יותר זמן לפרוף אותו כך הסיכוי לפריצה יהיה גבוה יותר, שהרי פורצים יודעים לזהות מנעולים קלים לפריצה וברגע שהם יגלו כי קשה לפרוץ את המנעול הם יעברו לדלת הבאה.

    חומרים איכותיים

    חשוב לבחור דלת כניסה לבית העשויה מחומרים איכותיים ועמידים למשך שנים רבות כמו – דלת העשויה מעץ מלא או מלבידי עץ הנקראים גם עץ סנדוויץ', ממתכת כבדה שהן דלתות הפלדלת המוכרות, דלתות אלומיניום שהן חדשניות ומודרניות או דלת המשלבת עם כמה חומרים שונים כגון זכוכית דקורטיביים או פרזולי ברזל או ניקל מיוחדים.