השאירו פרטים





    דלת כניסה מעוצבת עם חיפוי קיר בקו אחיד

    דלת כניסה מעוצבת עם חיפוי קיר בקו אחיד

    בבניה של היום יש עדיפות לאדריכלות פנים שמשלבת את העולם התעשייתי יחד עם עיצוב הבית תוך כדי שמירה מתמדת על קו נקי וזורם בכל החללים במבנה הביתי. באדריכלות העכשווית מסתייעים הרבה בחשיבה ורעיונות של מעצבי פנים שמספקים חדשנות ומקוריות וממזגים את העבר עם העתיד בצורה ייחודית שמקנה מראה מרשים, אומנותי ובעיקר הומוגני ונקי.

    רעיונות ועיצובים אלה יבואו לידי ביטוי כבר בדלת הכניסה של הבית. הקו הישר והנעים לעין של דלת הכניסה שזורמת אל תוך הקיר ומשתלבת בהרמוניות עם חיפוי דקורטיבי, ריצוף מותאם ועם הגוונים שמסביב. כל אלו יחד ייצרו תמונה משולמת ומראה אחיד ומזמין לכניסה של הבית, מראה שכל אחד יחפוץ להיכנס דרכו. דלת כניסה עם חיפוי קיר בכוחה לרמוז על החזון של הדיירים שגרים מאחוריה.

    דלתות בקו אפס

    כדי להתקין את הדלת במישור אחד עם הקיר, יהיה מקובל לבצע חיפוי מעוצב משני צדי דלת הכניסה, כשהבחירה העיצובית היא להפחית בכמה שיותר אלמנטים שקשורים לדלת עצמה כשבמקביל מעצימים את התשתית הדקורטיבית שמקיפה את הדלת כגון הקיר עצמו וסוג החומר. אלה מרמזים בצורה מתוחכמת ולא בוטה על יופי, טוהר ואסתטיות. התכנון של דלתות קו אפס יתאפיין בעיקר בכך שכל אביזר תחתון שממנו מרוכבת הדלת כמו סף תחתון, צירים וסגר ביטחון, יעדרו מהעין וכך נקבל למעשה מראה צח מכל עבר.

    הצירים בדלתות כניסה אלו יהיו מוסתרים היטב אך עדיין יהוו בריח לכל סגירה של דלת. גם סגר הביטחון יוסתר בתוך הדלת ויופעל על ידי מנגנון שמבצע את פעולת הפתיחה של הדלת ואת סגירתה. כמו כן, יתווסף סף תחתון פנימי בדלת שנעלם מהעין ופונה כלפי מטה עד לקרקע בזמן שסוגרים את הדלת ופונה מטה בשנית כבלם של הדלת, בלם שמיקומו ייבחר על ידי דיירי הבית והמעצב.

    דלת כניסה מרשימה

    דלתות כניסה לכל פתח של מבנה הם למעשה היד הלוחצת של האדם, אלו מקנות את הרושם הראשוני ויכולות ליצור רושם חזותי מדויק בכל אחד שנכנס למבנה. אם מדובר בבית שלנו, ודאי שנרצה כי הכניסה תהיה מותאמת לכל הצביון העיצובי של הבית ושתתאים לאופי הדיירים. היא תרמוז על מה שמתחולל בפנים באמצעות העיצוב והחיפוי שהולמים אותה. דלת במישור הקיר שמשולבת עם חיפוי בקו של הקיר תספק מראה הרמוני במיוחד.

    דלת במפלס אחד

    מעצבי פנים רבים יחפשו את הדלתות המודרניות, דלתות כניסה קו אפס, שמבוססות על דלת כניסה שמאפשרת הרכבה על הצירים באותו מפלס של הקיר בצמוד לדלת, שגם הקיר יהיה בעל אותו חיפוי וימשיך את הקו העיצובי וכך למעשה תתקבל כניסה מרשימה. אלו דלתות שמתאימות לכניסה רחבה של בית שיש בו שטח לגובה ולאורך.