השאירו פרטים





    חידושים בתחום דלתות הפנים

    חידושים בתחום דלתות הפנים

    דלתות פנים חדשות, מחודשות ומעוצבות הפכו לפריטי העיצוב הסטנדרטיים ביותר, תחילה מכיוון דלתות הכניסה ומזה זמן רב גם בתחום דלתות הפנים. החידושים שאנו צופים בהם כמעט יום בתחום הספציפי של דלתות הפנים בלתי ניתנים להתעלמות ורבים בוחרים לאבזר את החללים הפנימיים של הבית דווקא מכיוון הדלתות. בבואכם לעצב את הבית אנו ממליצים לכם לבחור בפריטים פחות אלמנטריים ו"בטוחים" בתחום העיצוב וממש כפי שאנו נוהגים לעשות עם ארון הבגדים שלנו, כלומר תוכנו של הארון , מומלץ לבצע גם בתחום החלל הביתי.

    דלתות פנים מעוצבות כפריט עיצובי משלים

    האביזרים, בכל תחומי וגווני האופנה, הם בין הפריטים היותר חשובים במערכת הבגדים וכך גם בתחום עיצוב הבית, אלה הפריטים המשולבים בתוך העיצוב, גם אלה נראים שמישים פחות שעושים את העיצוב למרשים יותר. דווקא אותו סלון חדש או פינת אוכל חדשה שנדמה כי תשדרג את הבית ללא היכר תעשה את העבודה באופן משמעותי הרבה פחות מאשר דלת מעוצבת, כתוצאה מהבולטות המשמעותית שלה – דווקא היום קל מאוד לאבזר ולעצב את הבית מבלי לשבור את הראש. פריט אחד מוביל שמוליך את העיצוב תורם לבתים רבים לשדרג את עיצוב הבית ללא היכר.

    החדשים והמבוקשים – הדלתות המעוצבות שעשו לי את הבית

    דלתות פנים בעיצוב אישי בין הדלתות המעוצבות המבוקשות ביותר תוכלו למצוא דלתות בעיצובים עם מוטיבים משתנים. דלתות פנים מעוצבות קיימות ומיוצרות בקרב מיטב החברות וכיום ניתן להתרשם מדלתות בעלות עיצוב אלגנטי ונעים הרבה יותר מהדלתות הסטנדרטיות. בשונה מבעבר, רבים משקיעים גם במראה דלתות הפנים ולא רק בדלתות הכניסה וניתן להבחין בשינויים רבים באבזור וההחלטות העיצוביות בבית ובמשרדים.

    הצעקה האחרונה של דלתות פנים מעוצבות, אכן התחילה במשרדים על מנת להעניק אווירה נינוחה ונעימה יותר לעובדים. עיצוב זה נכנס הביתה באופן מהיר מאוד ויצר צורך להביא את העיצוב לרמה אחרת. אם בעבר היינו בוחרים בחידוש פריטי ריהוט לשדרוג מראה הבית. כיום הפריטים המרכזיים הם דווקא אלה המשתלבים ומתמזגים עם הדלתות המעוצבות – הדלתות והשטיחים כמובן.

    כיצד בוחרים דלת פנים ומהי חשיבותה?

    דלת פנים מעוצבת מעניקה לנו אפשרויות ויכולת ליצור מראה חמים ונעים יותר ברחבי הבית. דלתות מעוצבות יוצרות תחושה של בית מלא יותר באופן אסתטי ומתאימות במיוחד לבתים וחללים קטנים בהם יש חשש גדול לעומס בעת בחירת אלמנטים עיצוביים. דלתות פנים במרכז מעוצבות יתאימו במיוחד לאלה מכם אשר מחפשים עיצוב נקי אך עשיר. בחירת דלתות פנים מעוצבות בתופסת לעיצובים משלימים כמו כדים, שטיחים, שטיחונים וגופי תאורה לצידי הדלת, יעניקו לכם עיצוב יוקרתי ללא מאמץ ניכר ומבלי להעמיס, אך מצד שני ליצור מראה מלא וחמים יותר.