השאירו פרטים





    למה מתכת עדיפה על עץ עבור דלת הכניסה?

    למה מתכת עדיפה על עץ עבור דלת הכניסה?

    עוברים לדירה חדשה? בתהליך שיפוץ בית? או סתם בא לכם לרענן את דלתות הבית? זה השלב לבחור דלת כניסה שתאפשר לכם ליהנות ממנה בכל פעם שתפתחו את ביתכם. אך בדיוק כאן אנשים מתלבטים לגבי סוג החומר ממנו תהיה עשויה דלת הכניסה, הרי לבל נשכח כי לחומר יש משמעות רבה, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת חוזק הדלת. הדלתות הפופולריות בשוק הן – דלתות כניסה ממתכת הנצבעות בטכנולוגיה מתקדמת של צבע בתנור, אך מנגד גם דלתות עץ הן ללא ספק בחירה נפוצה בשוק בשל המבחר והעיצוב שלהן, אך מה בכל אופן מייחד כל דלת ולמה דלת מתכת עדיפה על דלת עץ? בואו נראה!

    דלת כניסה ממתכת הנפוצה ביותר בישראל

    דלת כניסה ממתכת, היא דלת מאסיבית הנפוצה ביותר בשוק הישראלי והיא ידועה כחזקה ובעלת יציבות רבה, היא קלה ביותר לתחזוקה ועמידה לאורך שנים רבות. עם עובדות אלו לא ניתן להתווכח, הרי פלדה הוא חומר חזק שמשמש למגוון רב של תעשיות לייצור מגוון רב של פריטים ואביזרים חזקים שונים. מעבר לכך, את דלתות כניסה מפלדה ניתן לחפות בכל טפט שתרצו ואפילו לבצע צביעה בתנור במגוון רב של צבעים.

    לעומת זאת, דלת כניסה מעץ היא בעלת יתרונות ייחודיים משלה – היא מאסיבית, היא מגיעה במגוון רב של עיצובים מרשימים שמהם לא ניתן להתעלם כמו – דלתות העשויות מכרסום עץ ודקורציות שונות. אך דלת עץ דורשת תחזוקה שלא תמיד ידידותית עבור בעלי בתים שמבחינתם הם מעוניינים להתקין דלת ולא להתעסק איתה כמה שנים טובות. את דלת העץ יש למרוח כל תקופה מסוימת בסילר או בשמן עץ על מנת לשמור על איכות העץ.

    לסיכום: אם הנכם מחפשים דלת עמידה, יציבה וכזאת שתוכלו לישון טוב בלילה ולדעת שדלת ביתכם נעולה היטב – דלת כניסה לבית ממתכת היא בחירה נכונה שתוכל לאפשר לכם ליהנות ממגוון רב של יתרונות, אך אם נושא התחזוקה אינו מרתיע אתכם ואתם מעוניינים בדלת דקורטיבית מעוצבת, בחרו בדלת כניסה לבית העשויה מעץ, אך חשוב שהיא תהיה עשוי מעץ מלא משובח.

     

     

    למידע נוסף אודות דלתות קמיליון לחצו כאן