השאירו פרטים





    מדריך לרכישת דלתות כניסה

    מדריך לרכישת דלתות כניסה

    דלת הכניסה לבית, היא הרושם הראשוני של כל אדם הנכנס לביתכם, כך שעליה להיות מרשימה ויפה וכמובן מותאמת בקפידה לסגנון עיצוב הבית. כאשר מדובר בבתים פרטיים או בתים השוכנים על גבי הקרקע, נראה כי לבחירת דלת הכניסה יש משמעות גבוהה יותר, מכיוון שאת דלת זאת רואים גם כלפי חוץ, מה שמחייב אתכם לבחור בדלת מרשימה, אך כמובן כזאת שנראית מאסיבית וקשה לפריצה. בחירת דלתות כניסה, היא לא עניין של מה בכל, הרי קיימים לא מעט סוגים שונים, הן מבחינת עיצובים והן מבחינת חוזק הדלתות, כך שיש לבחור את הטוב ביותר.

    מה חשוב לדעת לפני שבוחרים דלת כניסה לבית?

    מבחינה עיצובית

    כמובן שכל אחד רוצה בית מעוצב וחלומי, אך העיצוב הוא מדד שנמדד בדברים הקטנים, כמו בחירת דלת כניסה מרשימה. לכן, תוכלו להתאים את הדלת לסגנון העיצובי של ביתכם. לדוגמא – אם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי – תוכלו לבחור דלת עץ מרשימה ויפה, או אם ביתכם מעוצב הסגנון קלאסי, תוכלו לבחור דלת קלאסית מעץ צבוע ואילו שילוב של דקורציות קלאסיות של ניקל וזכוכית.

    מבחינת חוזק הדלת

    על דלת הכניסה להיות חזקה ביותר, כזאת שתהיה עמידה וחזקה מפני פגעי מזג האוויר ושימוש חוזר בה ביום יום. לכן, תמיד כדאי לבחור דלת כניסה לבית העשויה מחומרים איכותיים וחזקים כמו – עץ מלא, ברזל, פח, נירוסטה, מתכת חזקה ועוד חומרים חזקים אחרים שיבטיחו לכם את עמידות הדלת לאורך שנים רבות.

    הוספת טאצ'ים קטנים

    בבחירת דלת כניסה לבית, תמיד כדאי להוסיף טאצ'ים קטנים שישדרגו לכם את המראה הכללי של הדלת, אם זה הוספת עינית מיוחדת, ידית עם פרזול מיוחד, שלט יפה שיעטר את הדלת, דקורציות שונות של פרזול, דלתות משולבות עם אבני זכוכית ולמעשה כל דבר קטן שיוכל להקנות לדלת מראה שאינו סטנדרטי.

    מה לגבי המחירים של דלתות הכניסה?

    כמובן שככל שהדלת תהיה עשויה מחומרים איכותיים יותר – כך היא תהיה חזקה יותר. אך כמובן תמיד כדאי לרכוש דלתות מחברות מוכרות, כאלה שמעניקות אחריות מלאה לכמה שנים טובות וכמובן דלתות בעלות מחירים אטרקטיביים.