השאירו פרטים





    מהן דלתות נסתרות?

    מהן דלתות נסתרות?

    כל הדלתות בימינו מיוצרות ממנעד של חומרים כמו אלומיניום, פלדה, זכוכית, עץ מלא ועוד. יחד עם זאת הן יסווגו לסוגי דלתות שונים כמו: דלת הזזה, דלת משקוף, דלתות כנף, וגם דלתות קו אפס שנחשבות לבחירה האולטימטיבית של כל אדריכל ומעצב פנים.

    דלתות קו 0 ידועות גם בשם דלתות שהן נסתרות מהעין מהסיבה הפשוטה שההתקנה שלהן מתבצעת בהיעדר משקוף וצירים חשופים. כל דלתות קו אפס משתלבות עם הקיר אליו הם נצמדות, כשהפרזול שנמצא על הדלת (ידיות ומנעול) ירמוז למעשה על כך שקיימת דלת ולא רק המשך של הקיר. במאמר זה נתמקד אודות דלתות במישור הקיר שהן דלתות בקו אפס.

    סוגים של דלת בקו אפס

    דלת שנמצאת במישור הקו אפשר לייצר אותה בכל מגוון החומרים בענף הדלתות, לכן תוכלו לראות דלתות מותאמות בהתקנת משקוף קו אפס, בדלתות מעץ מלא קו אפס, דלתות למינטו הידועות, דלתות בצבעים גוונים שונים וכו'. לרוב כל המשקופים שיוסתרו וגם צירי הדלת המוחבאים ייצורו מחומר אלומיניום על מנת שיספקו עמידות מפני חלודה וקורוזיה ולא ישחקו ברבות השנים.

    דלתות כניסה בקו 0

    דלתות כניסה קו אפס הן ידועות כדלתות מרשימות מאוד שמייצרות קו עיצובי נקי ומודרני שכל אדריכל היום ישמח לתכנן ולהתקין בפרויקט שלו. דלתות אלו מעניקות חללים מאוד מרשימים כשהן מתאימות בעיקר לחלל כניסה גדול ומרווח עם פתחים גדולים וגבוהים. כמו כן, התקנה של דלת בקו אפס תבוצע לאחר הוספה של חיפוי קיר בשני הצדדים של הכניסה, זאת על מנת ליצור מראה שמתמזג בהרמוניות עם הסביבה וגורם למראה של קו שטוח, אחיד, נקי ומוקפד.

    מהן דלתות בקו אפס

    איך בוחרים דלתות קו 0?

    דלת קו 0 היא דלת מעוצבת שאותה מעצבים לרוב בהתאמה לכל לקוח שמבקש כזו. יש אפשרות לעצב גם בהתאם לחומרי הגלם ולמרחב הכניסה ולסגנון שכל אחד מעדיף. בנוסף, כל התנאים כמו שטח, גובה, פתח כניסה וכו' משתנים בכל מבנה, לכן ההתאמה תהיה ייחודית ומותאמת באופן אישי. כל דלת כזו תחויב בייעוץ מקצועי על ידי אדריכל או מעצב פנים ומומחים בדלתות קו אפס.

    האחידות היא מילת הקסם וחשוב שהן ישלבו בתוכן את הטכניקה המיוחדת שיודעת להסתיר באלגנטיות את כל משקופי הדלת וליצור מראה זהה לאורך כל פתח הכניסה. לכן המיזוג בין רושם לאחידות זה מה שמייחד למעשה את הדלתות מהסוג הזה ולכן רק איש מומחה יוכל לתת לכם את המענה ואת הדלת המשולמת והאיכותית.

    נסכם אם כן שדלתות מסוג דלתות קו אפס אלו דלתות שמעוררות התפעלות הן מחייבות גם פנים מעוצבות ורהוט והן יתאימו לפתחי כניסה רחבים שיעניקו דקורטיביות מובהקת וישדרגו את המראה של כל הפנים והחוץ של המבנה.