השאירו פרטים





    היתרונות של חיפוי על פני צבע

    היתרונות של חיפוי על פני צבע

    האלטרנטיבה של חיפוי הפכה בשנים האחרונות לפתרון פופולארי שמציע יתרונות רבים ומשובחים. ככל שניכנס לעבי הקורה ונשווה אותו לצביעת קיר או ציפוי בטפט, נגלה שיתרונותיו רבים יותר במידה רבה. חיפויים מגיעים במגוון חומרי גלם, צבעים וטקסטורות שונות והם משווים למרחב כולו מראה מיוחד יותר, תחושה ביתי וחמימה.

    אם אתם עדיין מתלבטים במה לבחור, בחיפוי או צבע, להלן מספר יתרונות שאולי יצליחו לשכנע אתכם מדוע מומלץ לחפות יותר מאשר לצבוע:

    בגלל הקו העיצובי המודרני

    בחירה בחיפוי היא הזדמנות פז לשדרג את כל המראה הכללי וליצור אווירה אחרת, עכשווית ומקורית יותר. בעזרת חיפוי ניתן ליצור גם מראה חמים ונעים ולקשט באלמנטים עיצוביים מה שלא ניתן לעשות בצביעה. בצביעה אומנם יש מגוון צבעים וגוונים, אך מדובר בשכבה דקה של צבע שמגיע בממד אחד.

    חומר מבודד

    חיפוי קירות מסייע לבידוד טמפרטורה ואיטום מרעשים חיצוניים. חיפוי יוצר שכבת בידוד עבה שסופגת לתוכה את הרעשים ואת החום או הקור ומונעת מהם לחדור פנימה. זה מאפשר לשמור על טמפרטורה יציבה בתוך הבית ולהרגיש שהבית הוא מפלט הרמטי, נעים ושקט. זה אפקט שלא ניתן לקבל בצביעה.

    מגוון האלטרנטיביות

    לחיפויים יש מגוון שלם וסגנונות, טקסטורות וצבעים וכך ניתן לבחור סגנון שמתאים במדויק לחלל עצמו.

    איכות ועמידות

    חיפוי הוא פתרון עמיד ויציב מאוד שמחזיק לאורך שנים בעוד שצבעים על קירות עשויים לדהות להתקלף עם הזמן ואינם עמידים בפני רטיבות ולחות ומחייבים תחזוקה ושימור.

    בר התקנה בכל מקום

    חיפויים ניתן לבצע בכל מקום שמעוניינים; אם זה באזור הסלון, אלמנט מעל האח או על אחד הקירות, וגם בשאר חדרי הבית, מטבח וחדרי שינה. בכל מקום ניתן לבצע בחיפוי שימוש ולשדרג את המראה העיצובי.

    זה חסכוני

    חיפוי הוא לחלוטין אלטרנטיבה חסכונית, בעיקר כי מדובר בחומר חסין לאורך שנים שלא דורש תחזוקה ועמיד בפני טמפרטורות. לעומת זאת צבע מתכלה וצריך לצבוע מחדש מידי תקופה.

    לסיכום

    בחירה בחיפוי קירות ומבנים היא חלופה נבונה ואטרקטיבית הרבה יותר מצבע ובסופו של דבר חסכונית ומשתלמת לטווח הרחוק.