השאירו פרטים





    מה הן דלתות בקו אפס?

    מה הן דלתות בקו אפס?

    מה הן דלתות בקו אפס? מה מייחד אותן? כיצד הן מותקנות ומהו הערך העיצובי שלהם? כל מה שצריך לדעת על דלתות קו אפס בכתבה שלפניכם.

    דלתות פנים וכניסה מיוצרות אומנם מחומרי גלם שונים כגון: זכוכית, אלומיניום, עץ מלא, סיבי עץ דחוס וכדומה, אך הן מסווגות לארבעה סוגי דלתות עיקריים: האחד, דלתות הזזה לכיס, השני, דלתות משקוף, השלישי, דלתות כנף כפולה והסוג הרביעי עליו נרחיב בשורות הבאות: דלתות קו אפס.

    דלת בקו אפס – מה זה בכלל?

    דלתות קו 0 ידועות גם בשם דלתות נסתרות וזאת מכיוון שהן מותקנות במפתח ללא משקוף וצירים הנראים לעין. כל דלת בקו 0 מיושרת למעשה לקיר המפתח בו היא מותקנת, כאשר אביזרי הפרזול המופיעים על גבי הדלת הם הסממנים היחידים למעשה המאפשרים זיהוי נראה לעין שבמקום מותקנת דלת.

    סוגי דלתות בקו אפס

    דלת במישור הקו ניתנת לייצור כיום ממגוון רחב של חומרי גלם, לרבות, עץ ואלומיניום, ולכן, בין יתר סוגי הדלתות המותאמות לצרכי התקנת משקוף קו אפס לקיר תוכלו למצוא: דלתות קו אפס מעץ מלא, דלתות למינטו קו אפס, דלתות צבע אפוקסי קו אפס ועוד. ברוב המקרים, משקופי הדלת הנסתרים וצירי הדלת מיוצרים מאלומיניום וזאת מכיוון שחומר זה מתאפיין בעמידות בפני קורוזיה וסימני שחיקה לאורך שנים.

    דלתות כניסה בקו אפס

    דלתות כניסה בקו אפס בהתקנה שטוחה הן דלתות מרשימות ביופיין המאפשרות עיצוב חללים ומפתחי כניסה גדולים במיוחד. ברוב המקרים, התקנת דלתות מסוג זה מתבצעת לאחר הוספת חיפוי דקורטיבי על גבי קיר הכניסה (משני צידי הדלת), כאשר הנטייה העיצובית ברוב המקרים היא להפחית במספר האלמנטים המופיעים על גבי דלת הכניסה וזאת מתוך כוונה ברורה ליצירת דלת כניסה מרשימה ומרהיבה ביופייה המתמזגת באופן טבעי על קיר הכניסה.

    בחירת דלתות קו אפס – כיצד?

    דלתות כניסה או פנים בקו אפס הן דלתות מעוצבות המיוצרות בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליו ובהתאם לגודל המפתח והקיר בו מותקנת הדלת. דלתות אלו מיוצרות במסגרת הליכי תכנון ועיצוב אישי והן מחייבות אתכם להיוועץ עם יועצי דלתות מנוסים המתמחים בתכנון ועיצוב דלתות במישור קו אפס.

    דלתות קו אפס הן דלתות בעלות נוכחות מרשימה מצד אחד ומצד שני הן משלבות בתוכן טכניקת התקנה ייחודית המסתירה למעשה את משקופי הדלת. השילוב בין נוכחות מרשימה לבין "יצירת אחידות" בין הדלת לקיר הוא זה המייחד את דלתות קו האפס ולכן לצורך בחירת הסגנון העיצובי של הדלת מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע מובילים בענף.

    לסיכום

    דלתות קו אפס, בין אם מדובר בדלתות המיועדות למפתחי הכניסה ובין אם מדובר בדלתות המיועדות למפתחי פנים – החלל, הן דלתות בעלות יתרון דקורטיבי מובהק היכול לשדרג כל חלל מגורים.