השאירו פרטים





    מה לבדוק לפני קניית דלת?

    מה לבדוק לפני קניית דלת?

    קנייה של דלת חדשה לבית היא קנייה חשובה מאד ואין להקל בה ראש. מומלץ להקדיש לא מעט מחשבה וזמן ולברר את כל הפרטים והמידע שצריך לדעת על הסוגים השונים של דלתות, חומרי הגלם שמהן הם עשויות, סוגי התמיכה והאחריות המוצעים בדרך כלל על ידי החברות המייצרות או המשווקות וכמובן ההבדלים בין הסוגים השונים. כאשר הלקוח מבין לעומק את התכונות והמאפיינים של הדלת – קל לו לסווג כל תכונה כיתרון או חסרון וכך למצוא את הדלת המושלמת בשבילו.

    ישנם חומרי גלם הנחשבים לאיכותיים יותר עבור דלתות כמו למשל עץ מלא. בדרך כלל דלתות העשויות מעץ מלא תהיינה יקרות יותר אך מדובר בדלתות עמידות וחזקות במיוחד, כאלה שתחזקנה מעמד לפרק זמן ארוך ביותר, אפילו תקופת חיים שלמה. ישנן דלתות העשויות מעירוב של כמה חומרי גלם – מה שמוזיל את המחיר שלהן אך הופך אותן לפחות חזקות ועמידות. יחד עם זאת אין זה אומר שהדלת תתפרק או תתבלה תוך פרק זמן קצר, שכן עדיין יהיה מדובר בדלת איכותית מאד.

    ישנן דלתות המיובאות ממדינות כאלה ואחרות ועל פי ארץ הייצור אפשר מראש לדעת האם הדלתות תהיינה יותר או פחות איכותיות. זו הסיבה שכדאי לשאול את משווק הדלתות מהיכן מגיעות הדלתות וגם זה שיקול שכדאי לבסס עליו את הבחירה. ישנן דלתות המתאימות להיות דלתות כניסה לבית או לדירה, דלת פנים המפרידות בין החדרים או דלתות המיועדות עבור חדר זה או אחר. ישנן דלתות המתאימות ללקוחות עסקיים, כמו דלתות המפרידות בין עמדות עבודה במשרד או דלתות כניסה אל עמדת המזכירה.

    כל דלת שרואים ואוהבים כדאי לבדוק איזה מנגנון נעילה מותקן בה, כלומר עד כמה היא מוגנת מפני פריצות או ניסיונות לפתוח אותה ללא מפתח. בנוסף יכולים להיות סוגים שונים של ידיות ובמקרים מסוימים אפשר לבחור את סגנון הידית הרצוי ולבקש שהוא יורכב על הדלת שבוחרים. בנוסף ישנם דגמים רבים מספור של דלתות לבחור מתוכם את הדלת שתהיה המתאימה ביותר לכל לקוח.