השאירו פרטים





    מפתח קבוע בדלת הכניסה שלכם

    מפתח קבוע בדלת הכניסה שלכם

    לדלת הכניסה יש שני תפקידים מרכזיים, התפקיד הראשון הוא – לאפשר לדיירי הבית ביטחון מלא כאשר היא נעולה היטב והתפקיד השני להיות סוג של רהיט דקורטיבי שמסייע לרושם הראשוני של כל מי שמגיע לבקר. נכון שיש צורך לבחור בדלת חזקה ומעוצבת בטוב טעם על פי מיטב הטרנדים האחרונים בשוק, אולם נושא החסינות של הדלת הוא פרמטר חשוב שיש לשים עליו דגש. כיום, ניתן למצוא מגוון סוגי מנעולים, חלקם על ידיות רגילות, חלקם עם מנגנוני נעילה מיוחדים, חלקם על ידית "טריקה" (דלת שניתן לפתוח מהחלק הפנימי של הבית), חלקם מנעולים עם מפתח קבוע על הדלת ועוד מגוון רב של אפשרויות.

    היתרונות של דלת כניסה עם מפתח קבוע בדלת

    כאשר אנו רוכשים דלת כניסה לבית חשוב לשים לב על נושא מנגנון הנעילה של הדלת הרי לבל נשכח כי הוא בשימוש יום יומי והוא זה למעשה שמגן על דיירי הבית בשעות לילה מאוחרות כאשר כולם ישנים או כאשר אף אדם לא נמצא בבית. דלת עם מפתח קבוע בדלת הוא למעשה מנעול המאפשר לפתוח את הדלת עם מפתח פנימי, כך שאין צורך לחפש בכל פעם את המפתח כדי לפתוח את הדלת. למעשה, את הדלת ניתן לפתוח עם מפתח רגיל רק מהחלק החיצוני של הבית ובחלק הפנימי יש תמיד מפתח קבוע.

    דלתות עם מפתח קבוע בכניסה לבית הן נהדרות עבור בתים בהם יש ילדים קטנים או בני נוער, הרי לא פעם ילדים נעלו את הבית עם המפתח ואז ההורים הגיעו ולא הצליחו לפתוח את דלת הבית כיוון שבצד השני היה מפתח. מקרים נוספים המהווים מטרד בדלתות עם מנעולים רגילים – הם כאשר בייבי סיטר נרדמת ולא ניתן לפתוח את הבית, כאשר מדובר בבית של אדם מבוגר המתקשה לקום לפתוח אד הדלת, כך בני משפחתו יכולים לפתוח את הדלת בקלות באמצעות מפתח.

    אם כך, לדלת כניסה עם מפתח קבוע יש יתרונות רבים, לכן מומלץ לרכוש מראש דלת בעלת מנעול שכזה וליהנות מכל היתרונות הטמונים במנעול שכזה.