השאירו פרטים





    סגנון העיצוב המוביל בתחום דלתות כניסה

    סגנון העיצוב המוביל בתחום דלתות כניסה

    הדילמה הקשה בתחום עיצוב הבית היא בחירת סגנון עיצוב של מיני פריטים שונים, בין אם מדובר על בחירת ריהוט, כלים סניטרים ועוד. אולם כאשר מדובר על סגנון עיצוב של דלתות הכניסה לבית הדילמה גדולה יותר, כיוון שדלת הכניסה היא הרושם הראשוני של כל אדם הדופק על הדלת ומגיע לבקר את דיירי הבית. ישנם סגנונות שונים של דלתות כניסה לבית, חלקם סגנונות סולידיים, קלאסיים, מודרניים, וינטאג', סגנון רטרו, עתיק, יוקרתי, מיוחד ועוד מגוון רב של סגנונות המתאימים לכל בית ואופיו.

    סגנון העיצוב המוביל כיום בשוק הא סגנון קלאסי עם אמירה מיוחדת, כלומר דלת נקיה לחלוטין אבל עם אלמנט עיצוב מיוחד שאינו בולט כל כך לעין, אבל עושה את ההבדל בין דלת סטנדרטית לדלת מיוחדת. הסגנון הקלאסי מאפיין בדלתות עץ חלקות בעלות טאצ'ים עיצוביים מדליקים כגון – פסי ניקל מיוחדים, הבלטות, כרסם עץ מיוחד, שילוב של זכוכית דקורטיבית, שילוב של אבני זכוכית, פסיפס, שילוב של אבנים מיוחדות ועוד מיני דקורציות מדליקות.

    כמו כן, בסגנון הקלאסי שהוא הנפוץ ביותר בעולם עיצוב דלתות הכניסה ניתן למצוא גם דלתות העשויות מפח, ברזל, אלומיניום ועוד מיני מתכות אחרות שניתן למצוא במגוון רב של צבעים. היתרון בדלתות העשויות מסוגי מתכות שונות שניתן לצבוע אותם על ידי צביעה בתנור שהיא הצביעה האיכותית ביותר, כיוון שכך הצבע נצרב ונעשה חלק אינטגרלי ממנה, מה שאומר שהצבע לא יתקלף עם השנים ויהיה עמיד למים ולחות.
    אז הבנו שסגנון קלאסי הוא המוביל כיום בעולם עיצוב הדלתות ובכלל בכל הקשור לעיצוב פנים, אבל איך בוחרים דלת קלאסית מתוך ההיצע הרב?

    שימו לב לאיכות החומרים

    ישנה חשיבות רבה לבחירת דלת העשויה מחומרים איכותיים, כך תוכלו ליהנות ממנה למשך שנים רבות. העדיפות היא לבחור דלת כניסה העשויה מעץ מלא משובח שיאפשר לכם ליהנות ממנו שנים רבות.