השאירו פרטים





    חיפוי קירות פנים

    חיפוי קירות פנים

    חיפוי קירות פנים בשיטת עיצוב ייחודית ומקורית מבצעים עם חברת קמיליון. החיפוי היוקרתי יעניק לחלל את המראה המתבקש על ידכם בהתאמה מושלמת לצורך ולתקציב אותו אתם מקצים למטרה. מגוון הצבעים הנרחב יאפשר לכם להתלבט ולאתר את הצבע המושלם לצד חומר הגלם הנבחר. הצוות המקצועי של חברת קמילון ישמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם בבחירה המושלמת עבורכם. כל קיר מעוצב הוא יצירה מיוחדת במינה, קיר אשר מקבל נוכחות ומאפשר לבעלי הדירה  ליהנות מעולם אחר, ייחודי מרשים ומהנאה. נציג מחברתנו ישמח לקבל את שיחתכם ולהעניק לכם מהידע הרב אותו צבר במהלך השנים.

    סוגי חיפוי קירות פנים נפוצים

    בעידן הנוכחי ישנם מספר סוגים של חיפויים אשר מאפשרים לבני הבית ליהנות מעיצוב מרהיב ובין היתר: חיפוי מאריחי אבן, אריחי קרמיקה, גרניט פורצלן, טפטים, מדבקות קיר, אריח תלת מיימד, אריחי עץ, אריחי שעם, לוחות עץ, לוחות מתכת וכיוצא בזאת. לכל אחת מהאופציות היתרונות אל מול החסרונות המייצגים אותו וכדי לבצע את הרכישה הנכונה, יש להכיר את חומר הגלם ולהחליט האם הוא מתאים לכם הן מבחינת העיצוב, רמת הגימור, התאמתו לחלל, התקציב וכן הלאה. ככל ותיוועצו עם בעלי מקצוע מובילים בתחום, כך תוכלו לבצע את ההתאמה המקסימאלית והמדויקת ביותר עבורכם ותוכלו אף לראות הדמיה של החלל לפני תחילת ביצוע העבודה.

    חיפוי קירות הוא למעשה החומר באמצעותו מצפים את הקירות בבית ובין היתר :טפטים, עץ גבס, בריקים וזכוכית. טפטים יכולים להגיע בכמה צבעים ועיצובים – קווים ישרים או צורות גאומטריות, עץ במגוון נרחב של סוגים וסגנונות, גבס אשר לו מאפיינים אחידים וחלקים, בריקים אשר מעניקים לחלל מראה כפרי ומשפיע בצורה דרמטית על עיצוב הפנים וזכוכית שנפוצה בעיקר בחדרי אמבטיה ומטבחים.

    מה חשוב לדעת כאשר בוחרים בעיצוב של חיפוי קירות פנים

    על מנת לבחור את החיפוי הראוי יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים מהותיים ובין היתר בעיצוב הקיים בחלל והאופן בו חומר הגלם והצבע הנבחר ישתלב, התאמת הרהיטים בחלל לרבות וילונות תאורה וכו. חשוב מאוד להגדיר (בין אם אתם עובדים עם מעצב פנים ובין אם אתם יודעים מה אתם רוצים), מהי התוצאה הסופית המתבקשת משום שלעיצוב הפנים השפעה ניכרת. הדבר הראשון בבואכם לבצע חיפוי קירות פנים הוא להגדיר את תנאי השטח ולהקפיד לברור האם יש חשיפה לשמש, רמת לחות גבוהה וכן הלאה ולמה זה? משום שיש חיפויים אשר לא מתאימים לכל תנאי מזג האוויר ודוגמא טובה לכך הוא חיפוי אבן גיר אשר סופח לחות ועל כן לא יתאים לחיפוי בחדר האמבטיה שם רמת הלחות גבוהה משמעותית. עוד חשוב לבחור את הצבע של החיפוי ואת המרקם שלו ובמקביל לזכור כי לא כל חיפוי מתאים לכל קיר, כך למשל חיפוי מאבן כבדה לא יתאים לקיר גבס אלא אם האבן דקה וקלה משמעותית וכן הלאה.

    חיפוי קירות פנים סלון, כמו גם חיפוי למטבח, לאמבטיה וכן הלאה, הם שונים האחד מהשני הן באשר לסוג החיפוי והן באשר לדקורציה שתיבחר ולצורך העניין החיפוי בסלון צריך להיות פרקטי ולהתאים לחלל המרכזי בבית אשר מושך את מרבית תשומת הלב הן של דרי הבית והן של האורחים.

    דלתות קמיליון מבצעות חיפוי קירות פנים דקורטיבי ואיכותי תוך מתן דגש הן על איכות חומרי הגלם, ליווי הלקוח וקבלת האחריות על ביצוע העבודה. נציג מטעמינו ישמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם תשובות לשאלות הפתוחות מהידע והניסיון הרב אותו צברנו במהלך השנים.