השאירו פרטים





    חיפוי קירות אלומיניום דמוי עץ

    חיפוי קירות אלומיניום דמוי עץ

    הדרך לשילוב חיפוי קירות במראה טבעי עם תחזוקה מועטה ועמידות של שנים רבות היא עם חיפוי אלומיניום דמוי עץ. דלתות קמיליון מייצרת ומתקינה חיפוי קירות חוץ אלומיניום ומעניקה שירות מקצועי, אמין ובאיכות גבוהה ועל כך יעידו התמונות בגלריה.

    יתרונותיו של חיפוי קירות חוץ אלומיניום

    חיפוי דמוי עץ חובה בתוכו יתרונות רבים, כמו: עמידות בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, אפשרויות עיצוב מגוונות, אפשרויות שינוי ורענון במרוצה השנים, עמידות גבוהה בפני חלודה ושחיקה, התאמה ואפשרויות "הסוואה" מיוחדות והדרך להפוך את מראה האלומיניום לשונה לחלוטין מהמראה הבסיסי שלו. חיפוי מאלומיניום הוא חומר המתנהג באופן גמיש ביותר אל מול הצרכים ומאופיין כמושא מושלם לשינויים בתחומי העיצוב השונים.

    בשונה מהעץ, כאשר מדברים על עבודת חיפוי אלומיניום דמוי עץ בפנים החלל, אין כל חשש להרס ופגיעה במראה והעמידות כמובן במידה ועבודה העיבוד בוצעה באופן איכותי ומקצועי. האלומיניום עמיד הרבה יותר ומושפע הרבה פחות מנוזלים וכתמים. יתרה מזאת, האלומיניום, כתוצאה מכך שהוא מאופיין כחומר גלם קל לשינוי ניתן לדמותו לחיפוי עץ מבלי לשלם את אותו המחיר עליו היינו משלמים עבור עיצוב מעץ אמיתי וכמובן ניתן לשלב את החיפוי עם דלתות חוץ מעוצבות.

    בואו להתרשם

    גלריית תמונות חיפוי קירות אלומיניום דמוי עץ

    חיפוי דמוי עץ כאלמנט עיצובי

    חיפוי אלומיניום דמוי עץ הפך לפופולארי מאוד בתחום האדריכלות המודרנית. יותר ויותר מבינים את חשיבותו של מראה המבנה גם בצד החיצוני שלו ולא רק הפנימי. חיפוי קירות חוץ אלומיניום מהווה הפתרון המושלם לאלמנט עיצובי חדשני שמשדרג את מראה המבנה אלפי מונים. המגזר הפרטי והמגזר העסקי כאחד בוחרים בחיפוי דמוי עץ בכדי להקנות לבית או למבנה המשרד מראה מכובד ומזמין יותר.

    חיפוי חוץ דמוי עץ מקנה מראה חדשני ומרענן במיוחד כשמבנים רבים בעיר מתחילים להראות מאוד דומים אחד לשני. דלתות קמיליון מבצעת עבורכם חיפוי אלומיניום דמוי עץ בצורה המקצועית ומהחומרים האיכותיים ביותר ליצירת מראה מוקפד ואיכותי ללא פשרות.