השאירו פרטים





    חיפוי קירות בעץ

    חיפוי קירות בעץ

    חיפוי קירות בעץ במבחר סוגים וסגנונות כאן אצלנו בדלתות קמיליון, חיפוי עץ לקירות ודלתות נבחר בהתאמה למטרה אותה הם משרתים, חיפוי חוץ או פנים. סוגי החיפויים משרתים אותנו בעיקר להתאמה לטעמים והאווירה הנדרשת בבית ואחד היתרונות העיקריים של העץ נובע מהיכולת שלו להעניק לנו מצבעו הטבעי ומהאווירה הטבעית בה גדל.

    כאשר מדברים על חיפוי עץ לקיר, חשוב מאוד לבחון את סוג חיפוי עץ חיצוני ויכולת העמידות שלו בפני גורמים שונים, כמו מים ואקלים וכמובן אפשריות בידוד. קיימים סוגים שונים של חיפוי קירות חוץ ומחירים עולה ככל שעמידות שלהם יותר גבוהה. חיפוי קירות מעץ תפקידם, מעבר לתפקיד העיצובי שלהם הוא להביא לידי הגנה מפני מזגי אוויר קיצוניים ושמירה על הטמפרטורה הרצויה בבית.

    שינוי אווירה באמצעות חיפוי קירות בעץ

    חיפוי קירות מעץ הם בין הטרנדים האחרונים בעולם העיצוב. עיצוב הפנים ואדריכלות המבנים מושפעת מהם לאחרונה, ממש כמו בתרבות העיצוב בארה"ב והופכת את הסגנון העיצובי הים תיכוני לפרברי וכפרי יותר.

    אחד האלמנטים החשובים ביותר בתחום חיפוי עץ לקיר הוא אלמנט הבטיחות שמביא לידי ביטוי את ההתאמה לאקלים ויחד עם זאת את התחושה הביתית והחמה אחריה אנו מחפשים בבחירה בסגנון עיצובי הזה.

    בואו להתרשם

    גלריית תמונות חיפוי עץ לקירות