השאירו פרטים





    אבטחה ובטיחות: כך תבטיחו שדלת הכניסה שלכם עומדת במשימה

    אבטחה ובטיחות: כך תבטיחו שדלת הכניסה שלכם עומדת במשימה

    רוכשים דלת כניסה לסביבת המגורים, המשרד או בית העסק? זה הזמן לדעת הכול על פתרונות המיגון והאבטחה הנחוצים לדלתות כניסה.
    דלתות כניסה הן הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של דלתות המיוצרות מחומרי גלם שונים ומגיעות בגדלים שונים בהתאם לסוג הדלת ושיטת התקנתה, כאשר ההיצע הקיים בתחום דלתות כניסה מאפשר לכם לבחור בין דלתות כניסה מובנות המגיעות בגדלים סטנדרטיים לבין דלתות כניסה בהתאמה אישית המגיעות בכל גודל נדרש בהתאם לגודל מפתח הכניסה הרצוי לכם.

    סוגי דלתות כניסה

    כאשר מדברים על דלתות כניסה לבית פרטי, לדירת מגורים או למשרד, מדברים על מספר סוגים עיקריים של דלתות כניסה, מדלתות כנף המגיעות בגודל סטנדרטי או גודל מיוחד בהתאם לצורך, דרך דלתות כניסה מסוג כנף וחצי ועד לדלתות כניסה שתי כנפיים אותן ניתן לייצר בכל גודל נדרש. מאפיין נוסף לפיו מסווגים את סוגי דלתות הכניסה השונות הוא חומר הגלם ממנו מיוצרת הדלת, כאשר חומרי הגלם הנפוצים המשמשים לייצור דלתות כניסה כוללים: פלדה, עץ מלא, אלומיניום וזכוכית, כאשר ישנם דגמים של דלתות כניסה יוקרתיות המיוצרות משילוב חומרי גלם. מאפיינים נוספים באמצעותם מסווגים את דלתות הכניסה כוללים את שיטת ההתקנה של הדלתות: התקנת משקוף סטנדרטית או התקנה נסתרת (קו אפס), וכמובן את הסגנון העיצובי של דלת הכניסה.
    כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות כניסה מעוצבות המיוצרות מחומרי גלם שונים ומגיעות בגדלים שונים

    כיצד תוכלו להבטיח לעצמכם דלתות כניסה איכותית גם בנושא הבטיחות?

    דלת כניסה, היא בראש ובראשונה אמצעי מיגון ובטיחות לסביבת המגורים או למבנה בו היא ממוקמת, ולכן, כאשר אתם רוכשים דלתות כניסה מכל סוג, גודל וסגנון עיצובי, חשוב להתייחס למספר היבטים הקשורים למימד המיגוני – בטיחותי של הדלת, ובניהם:

    • תו תקן ישראלי – רכישה של דלתות כניסה מומלץ שתעשה מתוך קולקציית דלתות העומדות בת
    • קן הישראלי שמספרו 5044. הימצאות התקן מעידה על כל שהדלת נבדקה על ידי מכון התקנים הישראלי וקיבלה תעודה רשמית מטעם המכון על עמידותה בתקן.
    • כושר עמידות בפני פריצות – בתקינה האירופאית לדלתות כניסה נבדקת בין היתר רמת ההגנה של הצילינדר בפני פריצות, כאשר ישנן 5 רמות הגנה: רמת הגנה 0 שהיא הנמוכה ביותר ו-4 רמות הגנה המסווגות על פי אותיות A עד D, כאשר רמת אבטחה D היא הגבוהה ביותר, ולכן, מומלץ לרכוש דלתות כניסה עם צילינדר ברמת אבטחה D.
    • שילוב טכנולוגיות מתקדמות בגוף הדלת – כיום, תוכלו לשלב מערכות מתקדמות בדלתות הכניסה לצורך שיפור רמת המיגון והאבטחה, כאשר בין הטכנולוגיות הנפוצות תוכלו למצוא מערכות קודן, מערכות לזיהוי טביעות אצבע ומערכות RFID.
      לצד כל אלו, תוכלו למצוא פתרונות מיגון נוספים המוצעים לכם בתחום מערכות הנעילה של דלתות כניסה, כאשר חלק מהפתרונות כוללים מנגנון נעילה עם מנגנון השמדה עצמית ברגע בו מתבצע ניסיון פריצה של המנעול, וזאת לצד פתרונות נוספים המוצעים לכם בתחום מנגנוני הנעילה לדלתות כניסה לדירות מגורים, בתים פרטיים, משרדים ובתי עסק.

    לסיכום, רכישה של דלתות כניסה אלומיניום, פלדה או עץ מלא, מחייבת אתכם בראש ובראשונה להתייחס להיבטי המיגון והאבטחה של הדלת ולאמצעי המיגון והבטיחות המוטמעים בגוף הדלת. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם דלת כניסה העומדת במשימה העיקרית שלה: הגנה על סביבת המגורים.  דלתות כניסה מעוצבות תאפשר לכם ליהנות גם מדלתות כניסה יוקרתיות וגם מדלתות עם רמת מיגון ואבטחה גבוהה.