השאירו פרטים





    איך בוחרים את דלתות הכניסה לבית פרטי

    איך בוחרים את דלתות הכניסה לבית פרטי

    בשנים האחרונות ניתן לראות בתים פרטיים המושקעים בחזות החיצונית, הן מבחינת החיפויים והן מבחינת דלת הכניסה שלהם. המאמר יפרט כיצד בוחרים דלתות כניסה לבית פרטי, מה תפקידה של דלת הכניסה, באיזה שלב יש לבחור אותה, באילו מידות והיכן כדאי לרכוש דלת כניסה איכותית.

    מהם הפרמטרים לבחירת דלתות כניסה?

    דלתות כניסה לדירה או לבית פרטי נבחרות בראש ובראשונה לפי הסוג שלהן. ישנם סוגי דלתות כניסה מחומרי גלם איכותיים כמו עץ מלא או פלדה. הפלדה נחשבת לחומר חזק ויציב יותר, היא קלה לתחזוקה ועמידה לשנים ארוכות. בדומה לכך, דלתות כניסה מעץ מרשימות, בעלות מראה אקסקלוסיבי, ייחודיות יותר וידידותיות לסביבה. על מנת שהעץ יישמר חשוב לתחזק אותו במשיחת שמן או סילר לעץ. כיום ניתן גם לחפות דלתות פלדה בעץ טבעי כך שלא חייבים לוותר על שני חומרי גלם אלו. בנוסף, דלתות פלדה ניתנות לחיפוי בטפט או במגוון צבעים באמצעות צביעה בתנור.

    באיזה שלב בוחרים את דלת הכניסה?

    כשבונים או משפצים בית פרטי חשוב לבחור בדלת יציבה ועמידה, אך העיצוב לא פחות חשוב. חידוש דלתות כניסה הוא הזדמנות מצוינת להחליף את הדלת לעיצוב חדשני. למשל, פיתוחי עץ יוסיפו לדלת יוקרתיות, צוהר וצורות גיאומטריות יוסיפו לה אלגנטיות ומראה מרשים. חשוב להתאים את עיצוב וסגנון דלתות הכניסה לבית פרטי בין אם הן דלתות כניסה רחבות יותר מהסטנדרט ובין אם בוחרים דלתות גבוהות יותר, על מנת שישוו לו מראה מודרני, קלאסי או כפרי. לפיכך ישנה חשיבות לחומרי הגלם, לצבעים, לצורות, לפרזול, לגימורים ולאלמנטים נוספים שיקבעו את הנראות של הדלת.

    כיצד בוחרים את המידות של דלת הכניסה?

    את מידות הדלת ניתן לבחור לפי התאמה אישית או במידות סטנדרטיות. בדרך כלל הדלתות מגיעות בגובה של כ-2.5 מטר אם מדובר ברוחב רגיל של כ-1 מטר, ברוחב של כ-1.5 מטר אם מדובר על דלת כנף וחצי וברוחב של כ-2 מטר אם זוהי דלת בעלת שתי כנפיים. כאשר מתקינים דלתות רחבות או גבוהות יותר בהתאמה אישית חשוב להזמין אותן מחברה מקצועית ומנוסה המעניקה אחריות ושירות אדיב. ניתן לבחור באמצעות האינטרנט חברה מומלצת עם הצלחות מוכחות או לקבל המלצות ממכרים שהתנסו בהתקנת דלת כניסה לבית הפרטי.

    מה תפקידה של דלת הכניסה?

    דלת הכניסה היא האלמנט הראשון המייצג את כל הבית. זהו הדבר הראשון בו נתקלים כשמגיעים לבית ולכן חשוב שתהיה מעוצבת ויפה. עם זאת,  הדלת חייבת להיות בטיחותית כדי שהמעוז הפרטי שלכם יהיה מוגן. לפיכך חשוב להתאים לה מנגנון נעילה בטיחותי וליצר אותה מחומר חזק שלא יהיה ניתן לפרוץ אותו. ככל שהדלת תהיה עמידה יותר ממפגעי מזג אוויר ומוגנת מבחינה בטיחותית, כך היא תעניק לבית הגנה מקסימלית לאורך שנים.