השאירו פרטים





    איך לבחור נכון דלתות כניסה לבית

    איך לבחור נכון דלתות כניסה לבית

    בונים? משפצים? מעוניינים להחליף את דלת הכניסה לביתכם? זה הזמן לדעת הכול על בחירה נכונה של דלתות כניסה לבית המגורים.

    דלתות כניסה לבית, הן למעשה האלמנט העיצובי הראשון אליו ייחשף כל אדם שיבקר בביתכם, ולכן, קיימת חשיבות רבה להתאמת דלתות כניסה גם לאופי החזית של ביתכם וגם לעיצוב הכללי של סביבת המגורים. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול ומרשים של דלתות חוץ בהתאמה אישית מלאה, והדבר מאפשר לכם לבחור את המראה הנכון לדלת הכניסה ולשלב בתוכה מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות המבטיחות לכם רכישה של דלתות כניסה בטיחותיות.

    סוגי דלתות כניסה

    על מנת לבחור נכון את דלת הכניסה לביתכם, מומלץ להיחשף לכל סוגי דלתות הכניסה הקיימות, כאשר סוג הדלת נקבע בין היתר בהתאם לחומרי הגלם מהם היא מיוצרת, בהתאם לאופן התקנתה בחזית הכניסה לבית ובהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר.

    בין יתר סוגי דלתות הכניסה הפופולאריים ביותר תוכלו למצוא: דלתות מעוצבות המיוצרות מעץ מלא או פלדה, דלתות דופן כפולה המיועדות בעיקר לבתים פרטיים עם פתחי כניסה רחבים יותר, דלתות כניסה בקו 0 / דלתות בקו אפס שהן למעשה דלתות במישור הקיר החזיתי של הכניסה לביתכם, דלתות כניסה יוקרתיות בשילוב חומרי גלם וסוגי דלתות נוספות שכל אחת מהן יכולה להעניק מראה יוקרתי לחזית הכניסה ולאפשר לכם ליהנות מעיצוב כניסה מרשימה לביתכם.

    חשוב לציין שכל אחד מהסוגים השונים של דלתות כניסה לבית, ניתן לתכנון ועיצוב אישי בהתאם למידות פתח הכניסה לביתכם ובהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם, כאשר ניתן לשלב חומרי גלם בכל דלת באמצעות תהליך ייצור המתבצע על ידי חברת הייצור באמצעותה אתם רוכשים את הדלת. כמו כן, חשוב לדעת שניתן לבצע התאמה מדויקת של דלתות כניסה בהתאם למידה הנחוצה לכם מתוך קולקציית דלתות כניסה קיימת.

    בחירה נכונה של דלתות כניסה לבית – כיצד?

    בחירה נכונה של דלתות הכניסה לביתכם, חייבת להיעשות בהתאם למספר מאפיינים הקשורים גם לסגנון העיצובי של הדלת הנקבע בין היתר התאם לחומר הגלם וגם למאפייני הדלת השונים כגון: עמידות לתנאי חוץ, עמידות לרעש, אופן תחזוקת הדלת, מנגנוני הבטיחות המותקנים בדלת וכדומה.

    על מנת להבטיח לעצמכם בחירה נכונה של דלתות כניסה לבית, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם יועצי דלתות כניסה ו/או עם מעצבי פנים, וזאת על מנת לבחון את כל האפשרויות העומדות לרשותכם לצורך התקנתה של דלת כניסה לבית. כאשר רוכשים דלת כניסה חדשה לבית, חשוב להתייחס גם להיקף וטיב האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה. במקרים מסוימים, האחריות תקפה גם להתקנת הדלתות ובמקרים מסוימים האחריות מוענקת לכם אך ורק על גוף הדלת בהתאם לתנאי האחריות, ולכן, חשוב להתייחס בכובד ראש לכל נושא האחריות המוענקת לכם על ידי משווקי ו/או יצרני הדלתות.