השאירו פרטים





    איך תדעו אם הדלת עמידה בפני פריצות?

    איך תדעו אם הדלת עמידה בפני פריצות?

    דלת הכניסה אל הבית היא לא רק דלת המפרידה בין פנים הבית אל החלק החיצוני אלא היא מהווה גם את חומת השמירה וההגנה על מי ששוהה בתוך הבית או על החפצים השייכים למי שגר בבית. כיום כל דלת מכילה מנגנון שלם או לפעמים יותר ממנגנון הגנה אחד המיועדים למנוע מאנשים לפרוץ את הדלת ולהיכנס אל תוך הבית פנימה. ישנן דלתות פחות או יותר מתוחכמות ומתקדמות וכך גם מנגנוני ההגנה והעמידות בפני פריצות.

    כאשר רוכשים דלת חדשה קל מאד לשאול את המוכר האם היא עמידה בפני פריצות ובאילו מנגנוני הגנה היא מצוידת. כאשר עובדים לגור בבית או בדירה שכבר מותקנת בהם דלת קשה יותר להעריך מה מידת העמידות של הדלת אבל אפשר לראות מבחוץ כמה פתחי נעילה יש, כמה חורים של צירי נעילה קיימים בדלת הנכנסים אל תוך הקירות על מנת לוודא שהנעילה חזקה במיוחד וכמובן שישנם אביזרים המוודאים נעילה מבפנים כמו שרשרת, עינית הפונה החוצה או סגר למניעת פתיחת הדלת.

    ישנן כמה דרגות עמידות של דלתות כנגד פריצות וכמובן שחשוב מאד לדעת עד כמה הדלת עמידה. מי שיגיע אל הבית וינסה את מזלו בפריצת הדלת כמובן לא יכול לדעת מראש האם מדובר בדלת העמידה בפני פריצות או לא אבל על פי המראה החיצוני של הדלת ועל פי השלט המורה על החברה שייצרה את הדלת קל יותר לדעת האם מדובר בדלת איכותית או בדלת שייתכן ויהיה קל לפרוץ אותה.

    דלתות העשויות מעץ עשויות להיות קלות יותר לפריצה מפני שלרוב הן דלתות מיושנות יותר ואין הן מכילות מנגנוני נעילה מתקדמים וחזקים. לעומתן דלתות פלדה עשויות להיות מצוידות במנגנוני נעילה משוכללים במיוחד או במפתחות ומנעולים שחייבים להימצא אך ורק בידיו של בעל הדירה או מי מטעמו על מנת שאפשר יהיה לפתוח או לסגור את הדלת באופן חוקי המותר ומאושר על ידו. ישנן דלתות חדשניות שעל פי המראה והעיצוב שלהם אפשר לנחש שהן עמידות ביותר מפני פריצות.