השאירו פרטים





    דלתות כניסה בעיצוב אישי

    דלתות כניסה בעיצוב אישי

    דלתות קמיליון כאן להציע לכם שירות של עיצוב דלתות כניסה בהתאמה אישי. ניתן לשלב חיפוי קירות בהתאם לעיצוב הדלת – הדבר יוצר אשליה של דלת , זאת על פי בקשתכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר.

    בחירת דלתות לכניסה לבית, היא לא עניין של מה בכך, הרי אנו לרוב מחליפים דלת לעיתים רחוקות כמו למשל- במקרה של שיפוץ בית, בניית בית מחדש או כאשר מדובר בדלת ישנה במיוחד. אנשים רבים מעדיפים לרכוש לביתם דלתות כניסה בעיצוב אישי, על מנת לקבל דלת המתאמת בקפידה לעיצוב הבית ולספק להם דלת ייחודית השייכת רק להם. את דלתות אלו ניתן לייצר במגוון רב של חומרים שונים ועיצובים מרהיבים ביופיים, כך שלא פלא שדלת בעיצוב אישי נהפכה לטרנד לוהט בתחום העיצוב.

    הסיבה לפופולריות של דלתות כניסה בעיצוב אישי נעוצה בעובדה כי כיום די קשה למצוא דלתות כניסה המשחקות עם יסודות של עיצוב קלאסי וזאת לצד פונקציונאליות מודרנית כך שדלת בעיצוב אישי יכולה להכיל כל עיצוב שתרצו החל מ – דלתות עם קשתות חינניות, חריצים וחריטות מיוחדים המוסיפים רבות ליופי של הדלת, שילוב שלא אבני זכוכית במקומות בהם תרצו לשלב אותן, דלתות המשלבות קוביות עץ וזכוכית, דלתות המעוטרות בחרש הברזל ולוקט הפסיפס, דלתות וינטאג' עם עיצובים מרשימים כמו שהיו בעבר, דלתות עם עיטורי כרסום עץ, דלתות העשויות אלומיניום, דלתות אוונגרדיות, דלתות בשילוב עיטורי זהב וכסף ובכלל כל עיצוב שתרצו כיד הדמיון.

    מה חשוב לדעת לפני בחירת דלת כניסה בעיצוב אישי?

    בעת בחירת דלת שכזאת, חשוב בראש ובראשונה לבחור בסוג הנכון של דלת הכניסה, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית. כאשר חושבים על דלת עיצובית, חשוב להתאים אותה בקפידה לאופי סגנון הבית על מנת ליצור מראה אחיד בין החלק הפנימי של הבית לחלק החיצוני. אך כאשר מדברים על הצד הפונקציונלי של הדלת, יש להתחשב בדיירי הבית, כך שאם ישנם ילדים קטנים או אנשים מבוגרים חשוב שהם יפתחו בקלות את הדלת ולעיתים דלת מאסיבית וכבדה תוכל להוות קושי עבורם בעת פתיחתה וסגירתה.

    לסיום

    זכרו כי דלת הכניסה היא כרטיס הביקור שלכם ויש לה משמעות רבה בפן העיצובי, לכן חשוב לבחור אותה בקפידה, כך שהיא תהיה חלק אינטגרלי מהבית, אך בעלת נוכחות מרשימה.