השאירו פרטים





    האם דלת כניסה מעץ בטיחותית יותר מאשר דלת מתכת?

    האם דלת כניסה מעץ בטיחותית יותר מאשר דלת מתכת?

    יש לא מעט סוגים של דלתות המיועדות לכניסה לבית, אך נראה כי הפופולריות והמבוקשות יותר בשוק הן דלתות כניסה מעץ מלא והן דלתות כניסה ממתכת. אנשים רבים מתלבטים לא מעט אם לרכוש דלת עץ או דלת מתכת, הרי שתיהן דלתות כניסה חזקות ועמידות לאורך שנים רבות. לגבי בטיחות הדלתות, תלוי של איזה פירמה אתם בוחרים ותלוי איזה מנעול מורכב על הדלת עצמה. הרי מן הסתם מנעול חזק ואיכותי, זה שעולה לא מעט כסף יעשה את העבודה ויספק לכם ביטחון רב.

    אז בואו נראה מהן היתרונות בדלתות עץ מול דלתות מתכת

    דלתות כניסה עץ עוד מוכרות לנו מהעבר הרחוק והן משדרות חוזק ועצמה בלתי מוסברת, אך כל עוד הן עשויות מעץ מלא איכותי. ישנו מבחר רב של דקורציות ועיצובים מרשימים, הרבה יותר מאשר דלתות כניסה ממתכת וזה לא סוד. תוכלו לבחור בדלתות כניסה העשויות מכרסום עץ, שזאת דקורציה מרשימה, תוכלו לבחור שילוב של דקורציות מניקל כמו פסים מסוימים מעוצבים וגם מבחינת גדלים תוכלו למצוא דלתות עץ בגדלים שאינם סטנדרטים. את היופי המרהיב של דלתות כניסה עץ מעוצבות לא ניתן לפספס, כך שאם ברצונכם לבחור בדלת מעוצבת ויפה – זאת הבחירה הנכונה, גם מבחינת יופי וגם מבחינת בטיחות.

    יתרונותיהן של דלתות כניסה ממתכת

    דלתות מתכת הן חזקות בעלות אופי ייחודי משלהן. כאשר בוחרים דלת מתכת, חשוב לשים לב כי הן מבודדות רעשים. מעבר לכך ניתן למצוא מגוון יתרונות בדלתות ממתכת כמו – הן בטיחותיות, מצטיינות בעמידות חיצונית, הן לא דורשות תחזוקה ביחס לדלתות עץ, אלה ניקוי פשוט על ידי מטלית לחה, ניתן להוסיף להן אלמנטים שונים על מנת שהם יראו יפות, ניתן להדביק על המתכת כל סוג טפט חיצוני כדי להקנות להן מראה מיוחד, הן עמידות לאורך שנים רבות ואינן מתקלפות או נסדקת ביחס לעץ ועוד מגוון יתרונות. אם כך, בבואכם לרכוש דלת כניסה לבית, חשוב לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות של דלתות כניסה מעץ למול דלתות כניסה ממתכת ולבצע שיקול נבון.