השאירו פרטים





    האם חיפוי קירות חוץ מונע רטיבות?

    האם חיפוי קירות חוץ מונע רטיבות?

    אם אתם גרים בבניין או בבית פרטי ואתם מעוניינים לשדרג את המראה החיצוני של הבית, חיפוי חוץ יכול לשדרג את המראה ולגרום לו להראות יוקרתי, אך יופי ואסתטיות זאת לא הסיבה היחידה לבצע חיפוי. חיפוי קירות חוץ מספק הגנה גבוהה לכל הקירות החיצוניים של המבנה וסובלים הרבה מרטיבות, התיישנות, פיח ונזקי האוויר.

    סוג החיפוי

    חיפוי קירות חיצוניים דורש התאמה של החומרים לבניין או למבנה עצמו. כמו כן, חשוב שיעשה תכנון קודם לכל זה. במידה והחיפוי נעשה בגלל רטיבות הוא צריך לשים דגש על המטרה ויחד עם זאת להתאים את עצמו ויזואלית למבנה. חיפוי אבן לדוגמא יכולה לספוח לכלוך ורטיבות ומונע התפשטות של עובש.

    תחזוקת חיפוי קירות חוץ

    גם לאחר החיפוי שבוצע על הקירות החיצוניים צריך לדעת לשמר ולתחזק אותו כך שהוא לא יושפע שוב מגורמים חיצונים. התחזוקה מתבצעת באמצעות הוספה של שכבות הגנה של חומרים שמונעים ספיגה של מים ויוצרים איטום הרמטי ומשפרים מאוד את הבידוד שמספק החיפוי. התחזוקה כוללת בתוכה גם איטום של שבר או סדק באבן וכך מונע ההתפוררות ומחזק את האבנים יחד.

    עמידה בדרישות התקן

    על תכונותיהן של כל חיפוי לעמוד בדרישות של תכנון הנדסי והאדריכלי, זאת על מנת למנוע ליקוי ושיבוש בבניה. כמו כן, גם כדי להתאים למראה של המבנים שצמודים למבנה עצמו שלא יהיה חריג מדי בנוף. צריך גם לוודא ששכבות של האיטום שנעשו אכן לא מאפשרות חלחול של מים, חדירת אש ושמהשקל של החיפוי לא יהיה כבד מידי שמא יכביד על המבנה.

    חשוב לזכור

    חיפוי קירות הוא לא רק תוספת עיצובי למבנה עצמו, אלא יש לו את היכולות לשמר את הבניין מפני נזקים רבים, לכן חשוב להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר ולא לחסוך בהם. החיפוי הוא לא פחות חשוב מהבסיס של המבנה. לכן חשוב שכשאתם מבוחרים חברה שמבצעת חיפויים חשוב שתדעו שמדובר בחברה בעלת ניסיון בתחום החיפוי ויודעת למגר כל תופעה של נזקי מזג האוויר או רטיבות.

     

    ליצירת קשר לחץ כאן