השאירו פרטים





    החלפת דלתות עם שיפוץ הבית

    החלפת דלתות עם שיפוץ הבית

    עד לפני שנים לא רבות, הדלתות בבית היו מוצר פונקציונלי בלבד. הן דלת הכניסה לבית והן דלתות הפנים נתנו כולם את המענה שציפינו מהם שזה אומר, שמירה על הפרטיות שלנו, שמירה על הבטיחות שלנו והגנה מפני פורצים או אורחים בלתי קרואים.

    הדלתות לא היו עשויות מחומרים מיוחדים כפי שהם היום. ברוב המקרים היו אלו דלתות עץ פשוטות וטובות והן עשו את העבודה.
    כיום הפכו הדלתות לתחום נרחב וגדול כאשר יש בתי עסק רבים שמתמחים בייחוד בתחום הזה שך ייצרו דלתות.

    יש דלתות עשויות מחומרים רבים ומגוונים, דלתות עץ מול דלתות פלדלת, יש דלתות יקרות יותר ויש יקרות פחות. יש דלתות עם מנגנונים מגנטיים ויש את הדלתות החכמות. יש אינספור אפשריות והבחירה בדלת הופכת לא פעם לאתגר מורכב ומייגע עד שמצליחים להגיע לבחירה הרצויה.

    דלת כניסה לבית

    דלת ומה שמאחוריה

    כאשר אתם עוסקים בשיפוצים בבית, במקרים רבים תרצו ליצור פתחים חדשים במקומות שונים, ליצור חללים שונים ולהתקין דלתות חדשות.
    כדי ליצור פתח לצורך התקנה של דלת, חשוב להבדיל בין קירות בלוק, קירות גבס או קירות בטון. לכל סוג של קיר יש את התכונות שלו וכך גם את האופן בו אפשר לבצע את הניסור לצורך התקנת הדלת עם המשקופים וכל מה שכרוך בכך.

    חשוב להבין כי יצירת פתח לדלת, מחייבת עבודה מאוד מקצועית וגם מאוד מדויקת וזאת כדי להבטיח כי אכן תקבלו את המענה הנכון והמושלם בהתאם לצרכים שלכם.

    ניסור של קיר בטון כדי ליצור דלת זהו ניסור שחייב להיעשות עם כלים מיוחדים שמתאימים לצורך הניסור של הבטון הקשה והחזק. בלי כלים מתאימים, אין לכם הרבה סיכויים הצליח בעבודה מה שיוביל לכך שהעבודה לא תהיה מדויקת, לא תיעשה במקצועיות הראויה והיא גם תחייב אתכם אחר כך בביצוע תיקונים. מעבר לכך ישנם מקרים אשר בהם יצירת הדלת בקיר הבטון תחליש את הקיר, תשפיע על הבית כולו ולעיתים כל היציבות של המבנה תעמוד למבחן. ברור שאתם לא רוצים להגיע למצב כזה. על כן, לפני הכול, לפני שאתם בכלל מתחילים בעבודה, פנו אל מהנדס שיקבע האם אכן תוכלו לפרוץ את הדלת במקום שביקשתם. רק כך תוכלו לדעת אם הדבר אכן אפשרי או לא.

    בוחרים את הדלת המושלמת

    הבחירה בדלת משפיע במידה רבה על העיצוב הכללי של כל הבית. בין אם זו רק דלת הכניסה, וכמובן אם מדובר בדלתות הפנים של הבית.

    אם אנחנו מדברים על דלת כניסה הרי שהיא תשפיע על כל מי שיעמוד מאחורי הדלת ויקבל את ההתרשמות הראשונית לגבי הבית וגם לגבי יושביו.

    בחירה בדלתות פנים, חייבת להיעשות מתוך התחשבות בקו העיצובי של הבית ובכל מה שכבר יש לכם בבית. רק כך התמונה תהיה מרהיבה, נוחה לעין ומושלמת.