השאירו פרטים





    היתרונות דלתות כניסה בקו אפס

    היתרונות דלתות כניסה בקו אפס

    בחירת דלת הכניסה לבית היא אחת הבחירות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל. יש פרמטרים רבים שצריך לקחת בחשבון, כמו למשל העיצוב של הדלת, ההתאמה שלה לחזית הבית, העמידות שלה לאורך זמן והתחזוקה שהיא דורשת וכמובן הבטיחות שלה מפני פריצות. לדלתות קו אפס יש הרבה מה להציע לכם.

    מהן דלתות קו אפס?

    דלת כניסה קו אפס היא אחת מדלתות הכניסה הפופולריות ביותר בימינו. ככל הנראה כבר יצא לכם לראות את הדלת זו איפה שהוא, אולי בבית של חבר, אולי בבית של שכן ואולי בכלל במשרד או בחנות כלשהי, אך פשוט לא בניתם שכך היא נקראת ולכן חשוב להסביר. בעוד דלתות רגילות, הדלתות הקלסיות שעדיין זוכות לתואר הדלתות הכי נפוצות בישראל מותקנות במפתח הבית כך שהחלק שלהן מעט בולט מהקיר, דלת כניסה קו אפס תותקן בדיוק באותו קו של הקיר ותשלים אותו באופן מושלם. דלתות כניסה אלו זוכות ליתרונות רבים וזה הזמן להכיר אותן.

    עמידה מאוד לטווח הארוך

    לא רק שלא תצטרכו לדאוג מפריצת דלת כניסה כזו, לא תצטרכו לדאוג גם מהחלפת המנגנון שלה בגלל שהוא בלוי. פורץ מנעולים יכול להיות האדם שיציל אתכם כאשר המנעול של הדלת נהרס אך כשמדובר בדלתות כניסה בקו אפס אתם יכולים להיות רגועים. אמנם כל דלת בסופו של דבר תסבול מבלאי טבעי אך דלתות אלו הרבה יותר עמידות וזאת בגלל שהצירים שלהם מוסתרים. תוכלו ליהנות מדלת איכותית לשנים ארוכות וקריאה לרוב תהיה רק לבדיקת תקינות ותחזוקה פשוטה.

    דלתות הרבה יותר בטוחות

    בעבר, דלתות כניסה אפס היו דלתות הרבה פחות עמידות מדלתות אחרות. בגלל שהן הגיעו באותו מפלס כמו הקיר והשלימו אותו ללא בליטה, היה מדובר על דלתות דקות יותר שאפשר לפרוץ די בקלות. עם זאת, המציאות השתנתה וכיום דלת כניסה אפס בטוחה ממש כמו דלת כניסה רגילה ויש דלתות שאף הרבה יותר בטיחותיות. הסיבה לכך היא שכיום ניתן להתקין דלתות כניסה חזקות מאלומיניום והצירים שלהן חזקים יותר, וצריך לזכור שהצירים שלהן מוסתרים לחלוטין. אחרי שמנעולן יתקין את דלת הכניסה, תוכלו לשכוח מהזמנת מנעולן להחלפת המנעול כי פריצת דלת כניסה כזו קשה מאוד.

    העיצוב הכי מושלם שיש

    הגענו אולי לסעיף הכי חשוב לגבי דלתות כניסה בקו אפס והוא העיצוב. ברגע שמסתכלים על הדלתות הללו מבינים מדוע הן כל כך פופולריות בקרב הציבור הישראלי שרואה את עיצוב הבית כאחד מעמודי התווך שלו. עצם העובדה שהדלת יכולה להשלים את הקיר נותן תחושה יוקרתית, מאפשר לנו להתאים אותה לכל עיצוב ולקבל אותו הכי אלגנטי שיש. אפשר להתאים את הדלת לחיפויי עץ, אפשר להתאים אותה לקירות זכוכית ואפשר גם לבחור אותה לקיר הבטון הלבן שמעצב את רוב הבתים בישראל. דלת כניסה זו נחשבת למעוצבת ביותר כיום והיא מתאימה גם לעסקים, משרדים וחנויות.