השאירו פרטים





    הקשר בין עיצוב דלתות לריצוף הבית

    הקשר בין עיצוב דלתות לריצוף הבית

    עיצוב סביבת המגורים הוא בראש ובראשונה התאמה קונספטואלית בין כל האלמנטים המרכזיים המאכלסים את שטח הבית או הדירה, ולכן, קיימת חשיבות רבה להקשר עיצובי בין עיצוב דלתות הפנים והכניסה לבין משטחי הריצוף של סביבת המגורים.

    מה הקשר בין הסגנון העיצובי של הדלתות לריצוף הבית?

    הסגנון העיצובי של משטח הריצוף בסביבת המגורים מהווה למעשה את האלמנט העיצובי המרכזי ביותר בחלל, ולכן, בהתאם לסוג המשטח וסגנונו העיצובי, תדרשו לבחור את הסגנון העיצובי של דלתות הפנים. במקרים בהם אתם מתגוררים בבית פרטי בו קיים משטח ריצוף בחזית הכניסה, קיימת חשיבות גם לקשר עיצובי בין משטח הריצוף של חזית הכניסה לבין דלתות כניסה לבית, ואין זה משנה עם מדובר במשטחי ריצוף גרניט פורצלן או כל סוג אחר של משטח ריצוף.

    סגנון עיצובי של דלתות לפי סוג הריצוף

    גם בתחום הדלתות וגם בתחום משטחי הריצוף מושם דגש מיוחד על הסגנון העיצובי, ולכן, חייבת להיעשות התאמה בין שני סגנונות העיצוב בהם אתם בוחרים על מנת לייצר הקשר עיצובי ביניהם. מכיוון שמשטחי הריצוף מהווים את האלמנט העיצובי המרכזי בכל סביבת מגורים, מומלץ לבחור את סוגי המשטחים והמראה העיצובי שלהם ורק לאחר מכן לגשת לבחירת הסגנון העיצובי של דלתות כניסה לבית ודלתות פנים.

    במידה ובחרתם במשטחי ריצוף גרניט פורצלן מבריק לצורך העניין, מומלץ לבחור בדלתות פנים עם עיצוב "מחוספס" יותר השובר למעשה את המראה המבריק של משטחי הריצוף. כמו כן, חשוב לשים דגש לגוון המשטח וגם כאן חשוב לשמור על ניגודיות מסוימת בין הגוון של משטחי ריצוף פורצלן או כל סוג אחר של משטח ריצוף לבין הגוון של דלתות הפנים והכניסה.

    הקשר בין דלתות לריצוף

    עיצוב דלתות פנים וכניסה – מה חשוב לדעת?

    בשנים האחרונות, תעשיית הדלתות מאפשרת לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של עיצובי דלתות פנים וכניסה וזאת לנוכח כניסתן של טכנולוגיות מתקדמת מסוגן להליכי הייצור. היצע זה מאפשר לכם ליהנות ממבחר גדול של דגמי דלתות כניסה מעוצבות לצד דגמי דלתות פנים מעוצבות ולבחור בהתאמה קונספטואלית בין עיצוב הדלתות לסגנון העיצובי של משטחי הריצוף בביתכם.

    ייעוץ מקצועי להתאמה קונספטואלית בין סגנונות העיצוב

    אם גם אתם בונים או משפצים ובורחים לעצמכם אלמנטים דירתיים כאלו ואחרים כגון משטחי ריצוף, דלתות כניסה, דלתות פנים וכדומה, אנו ממליצים לכם להתסייע בשירותי ייעוץ עיצוביים המוצעים לכם כיום בכל חברת דלתות המתמחה בהליכי ייצור ושיווק של דלתות כניסה ופנים. את הייעוץ מטעם חברת הדלתות מומלץ לקבל רק לאחר שבחרתם את סוג משטחי הריצוף וזאת על מנת להבטיח לעצמכם התאמה קונספטואלית בין הסגנון העיצובי של המשטחים לבין דלתות הפנים והכניסה. לתיאום פגישת ייעוץ בנושא ולקבלת מידע נוסף על הקשר בעיצוב דלתות לריצוף הבית לחצו כאן