השאירו פרטים





    הדרך הנכונה לעיצוב בית במהירות ובפשטות

    הדרך הנכונה לעיצוב בית במהירות ובפשטות

    התקנת דלתות פנים צירת וקבלת עיצוב בעל משמעות בבית או במשרד היא אותה יכולת פשוטה ושולית למראה שעושה את כל ההבדל בחלל הפנים ועוד הרבה לפני כן. דלתות הפנים מעניקות הרבה יותר מעיצוב, דלתות פנים מעוצבות מעניקות אווירה וביתיות אשר מעניקות את אותה תחושה חמה ונעימה למעטפת גם עם העיצוב הביתי או המשרדי הכללי טרם התגבש וקיבל רעיון עיצובי שלם, דלתות פנים יכולות לחלוטין להעניק את אותו מענה עיצובי נדרש לפחות בתור התחלה.

    התקנת דלת פנים בחללים כמו בתים, דירות ומשרדים יתבצעו על ידי אנשי מקצוע ורצוי לדאוג להתקנה המתבצעת כחלק מפעילות הרכישה. כמו כל מוצר חדש, גם דלת פנים נושאת עמה אחריות הכוללת פגמים וכשלים בעת ההתקנה, ולכן מומלץ להעדיף עובד חברה או מתקין דלתות פנים מטעם החברה להתקנתה הראשונית של הדלת.

    לא כולל שירות – חשיבות בדיקת השירות מול המחיר

    מה כולל השירות ומה כוללת קניית המוצר, אלה הן שאלות שאנו לוקחים כמובן מאיליו לא פעם. בעת התקנת דלתות פנים מעוצבות או כל דלת פנים איכותית אחרת, חשוב מאוד לוודא האם אתם זכאים גם להובלה והרכבה של אותה הדלת והאם אותו שירות כלול במחיר. חשוב מאוד לוודא ולקבל תשובה על שאלה כזאת לבל תעמדו מול שוקת שבורה לאחר רכישת המוצר. במקרים רבים התקנת דלת פנים לא תהיה כלולה במחיר הרכישה , אבל במקומות רבים תוכלו לקבל עליה מחירים משתלמים יותר או מחירים מוזלים על השירות. לכן, כאשר אתם עושים את אותו סקר שוק, חשוב
    מאוד ואף קריטי שתכללו באותו סקר שוק גם את עלויות ההובלה וההרכבה.

    אצל מי מבצעים התקנת דלתות פנים?

    חשוב מאוד לדעת שכמו בחברות שירות רבות, גם בחברות לשיווק וייצור דלתות תוכלו לקבל שירותי התקנה ואחריות. התקנה ואחריות על ההתקנה תעניק לכם שקט נפשי לאחר התקנת הדלת ואישור תקינותה של הדלת על ידי המתקין דלתות פנים עצמו. גם אם העבודה נראית לנו פשוטה , חשוב מאוד להבין כי קיימים ניואנסים לא מעטים אשר יכולים לפגוע בקירות ובמשקופים במקרה של תזוזה או תנועה בלתי תקינה. על כן, חשוב מאוד לבדוק מהן האופציות שלכם מבחינת קבלת שירות התקנת דלתות פנים מאנשי שירות מקצועיים גם במקרה ואף ניתן לומר, במיוחד במקרה של רכישת דלת מיד שניה. חושב מאוד להזמין מתקין דלתות פנים מנוסה ומקצועי למניעת נזקים.

    כאשר נגמרים הרעיונות – איך משדרגים את מראה הדלת?

    שדרוג הדלת אינה תמיד מחייבת רכישת דלת כניסה חדשה. תוכלו להיעזר ברעיונות רבים תוך התרשמות מעיצובים קיימים או מעיצובים שונים בחנויות ומרכזים לעיצוב הבית. באתרים של הרשתות השונות תוכלו להתרשם מרעיונות לעיצובים שונים וגם עיצובים בתחום התקנת דלתות הפנים, כאלה שלא יידרשו מכם התקנת דלת פנים חדשה בבית – צרו פעילות משפחתית משותפת בשבת גשומה באמצעות שבלונות וצבעים ייעודים לחומר הגלם ממנו מיוצרת דלת הכניסה שלכם.