השאירו פרטים





    חומרים מומלצים לחיפוי קירות חוץ

    חומרים מומלצים לחיפוי קירות חוץ

    כשניגשים לתהליך של חיפוי קיר חיצוני מעוניינים ביצירת מעטפת לקיר שהיא יציבה, קלה ומסוגננת בלי שחיבורים או אלמנטים פנימיים יחשפו החוצה. מדובר בתהליך פשוט ולא מורכב שיכול להתבצע בזמן קצר יחסית. זו דרך נוחה ומומלצת במידה ורוצים לחדש בניין או כל מבנה חיצוני אחר.

    סוגי חיפוי

    חיפוי קיר הוא שכבה נוספת שמתלבשת על קיר המבנה ומשמשת כשכבת הגנה מנזקי מזג האוויר, הבדלי טמפרטורה, אטימות נגד זיהומים ועוד. היום קיימים בשוק סוגי חיפוי רבים שניתן להתאים אותם למראה הכללי והעיצובי של המבנה אותו מעוניינים לשפץ. יש מגוון סוגים של חיפוי קירות אבן והנפוצות ביותר הן האבנים הטבעיות כגון: גרניט, אבן גיר, אבן חול, שיש וצפחה. יש חיפויי עץ שמקנים מראה כפרי וחם. ויש גם חיפוי זכוכית שנחשב למודרני בימינו, כמו כן ישנם חיפויים מבטון, GRC ואלומיניום.

    חיפוי אלומיניום

    אלומיניום הוא חומר עמיד וחזק, הוא נוח לתחזוקה, ניתן לנקות ולשטוף אותו בקלות, הוא ידידותי לסביבה וניתן למחזר אותו. באמצעות חומר האלומיניום שנחשב גם לגמיש ונוח לעבודה, ניתן לפסל צורות חיפוי רבות בצורות תלת מימד, קעורות פנימה או קמורות ועוד. מראה האלומיניום הוא מתכתי ומבריק ומקנה לכל מבנה שמשתמשים בו מראה אורבני והייטקסיטי. ניתן גם להשתמש בחיפוי מפרופיל אלומיניום ליצירת מראה שדומה לעץ בגווני עץ טבעיים. חיפוי אלומיניום מתאים למוסדות, לבתים פרטיים או בניין מגורים משותף.

    חיפוי GRC

    גם חומר ה – GRC ידוע בגמישותו המיוחדת והאפשרויות העיצוב הרבות שהוא מאפשר. הוא נחשב לחומר קל וזול ומבודד אקוסטית. הוא מורכב מתערובת בטון, סיבי זכוכית וציפוי של זארקוניה. חיפוי GRC הוא חומר שמאוד נעים לעבוד אתו, ממש ניתן לפסל אתו ולהגיע לרמות גימור מדויקות ומושלמות. אפשר לבנות באמצעותו, על גב המבנה או על חזותו, מוטיבים למיניהם, פסלים, ציפויים מיוחדים ועוד רעיונות עיצוביים. הוא גם חומר שמשתמשים בו בשחזור של מבנים רבים.

    חיפוי עץ

    עץ הוא חומר טבעי ונעים שמשתלב באופן הרמוני עם גימור טיח, אבן ופלדה. הוא חומר חיפוי חיצוני שמוכר בנוף הישראלי בבניית דקים, גגות ופרגולות. לאחרונה ניתן להתרשם משימוש בציפוי עץ כחיפוי חוץ לקירות בבתים פרטיים וציבורים. אם מסתכלים על תחזוקה ועמידות, חיפוי אלומיניום הוא העמידות ביותר, מאפשר לכם ליהנות מחיפוי בשלל סגנונות וכן ללא צורך בתחזוקה.