השאירו פרטים





    חידוש מראה הבית באמצעות חיפוי קירות חוץ

    חידוש מראה הבית באמצעות חיפוי קירות חוץ

    בשנים האחרונות יותר ויותר בנינים ובעלי דירות נוטים להשתמש בשיטה של חיפויי קירות חוץ על מנת לשדרג ולחזק את המבנה הקיים. חיפוי קירות חוץ מקנה מראה ייחודי לבניין ומחדש אותו. גם בתים ישנים יכולים להיראות חדשים בעזרת טכניקת החיפוי החדשה. הטכניקות המרשימות שקיימות היום הן טרנדיות ומודרניות וניתן לראות אותן הרבה בנוף האורבני.

    שיטת החיפוי נולדה למעשה מהצורך האמתי להגן ולתחזק את הבניין מפני נזקים של מזג האוויר. באמצעות חיפוי החוץ יש הגנה על החזית של הבניין וכך הוא שומר על עצמו בעזרת מעטה חיצוני. עם זאת התגלה הפוטנציאל היצירתי ביותר לעיצוב הבניין, שמהווה פתרון אידיאלי ומשמעותי לא פחות. רצוי להתאים את החיפוי לאופי של הבניין, טכנית וקונספטואלית. כמו כן החומרים צריכים להיות משלימים לחומר של הבניין ולהראות טבעיים.

    חיפוי אבן טבעית

    חיפוי באמצעות אבן טבעית נחשבת לפשוטה ומהודרת כאחד. התחכום שקיים באבן הטבעית שמסוגל הטבע ליצור ביחס לפשטות של האבן הטבעית, משווה לה חזות נעימה ומאוד המיוחדת. אפשר לעשות השלמה לחיפוי האבן הטבעית גם בפנים הבניין. בכניסה או בין הקומות וגם בבתים.

    חיפוי באמצעות בריקים

    בריקים הם לבנים אשר משמשות לרוב עבור בנייה של בתים. הן מנוצלות בשנים האחרונות לצורך יצירת חיפוי על קיר חיצוני והן עוברות תהליך של חידוש מיוחד שמקנה להם מראה חם ובעיקר מאוד מקורי ששונה ממבנים אחרים. גם באמצעות חיפוי של בריקים יש אפשרות להשלים את החיפוי בפנים המבנה, ניתן לעשות אותו באזור הכניסה של הבניין שלו או בתוך הבתים עצמם.

    חיפוי זכוכית

    חומר הזכוכית נחשבה לחומר רגיש ועדין במיוחד אך תודות לשיפור הרב ולטכנולוגיה המתקדמת הזכוכית היום מהווה כחומר גלם איכותי במיוחד עם הרבה סטייל, סגנון ומראה יוקרתי. חיפוי זכוכית לחיפויי קירות חוץ הפכה בשנים האחרונות למאוד מבוקשת. ניתן לראות אותה בבניינים יוקרתיים כמו מבנים של אנשי עסקים ועוד. יש סוגים מסוימים של זכוכית שיוצרים מראה שונה ולכן מאוד מומלץ להשתמש בהדמיה ממוחשבת עוד לפני ההתקנה של החיפוי.