השאירו פרטים





    חיפוי דמוי עץ

    חיפוי דמוי עץ

    כיצד בונים תדמית מחודשת לבית פרטי? כיצד מייחדים את בית העסק מבלי לעבוד קשה על תבנית העיצוב? ומה עושים אם אנחנו מעוניינים לשמור על העולם שלנו אבל עדיין חולמים על אותו עיצוב כפרי נוסטלגי? חיפוי דמוי עץ הוא הפיתרון עבורכם.

    מיטב הגוונים של חיפוי הקירות פנים או חוץ, הן בתחום הצבע עצמו והן בתחום חומר הגלם, נבנים לאחרונה בהתאמה והשלמה לצורך הקיים ולנישה של החלל. עיצוב החוץ הוא אחד הנושאים היותר נפוצים כיום גם בתחום עיצוב הבית, לאחר שעיצוב ואדריכלות הפנים גזלה את תשומת ליבנו המרבית. חיפוי קירות חוץ דמוי עץ נהיה יותר ויותר נפוץ בארצנו והוא קיים במגוון סגנונות.

    שדרוג מראה הבית

    השתדלו לבחור חיפוי עץ דמוי עץ שיעניק לבית גוון כפרי ועצי. חיפויים דמויי עץ הם בין החיפויים המתקדמים ביותר כיום ומיוצרים בדרך כלל מאלומיניום ואפילו מאבנים מיוחדות.

    שדרוג מראה העסק

    יצירת חיפוי חיצוני לעסקים כאשר העסק הוא כלול בתוך קומפלקס משרדים עשויה להיות מורכבת למדי אבל לא אם אנחנו פותחים מעט הדמיון ומקדישים לכך עוד מחשבה קלה. עיצוב קירות חוץ דמוי עץ לא חייבים לבוא לידי ביטוי במבנה החיצוני כולו. תוכלו ליצור חיפוי קיר חוץ קירות גם מחוץ למשרד עצמו ולאפיין אותו באופן מעט שונה מהעיצוב הכללי במידת הניתן כמובן.