השאירו פרטים





    מה עדיף – חיפוי חוץ לכל הבית או לקיר מרכזי?

    מה עדיף – חיפוי חוץ לכל הבית או לקיר מרכזי?

    כל בעל בית ירצה להרגיש שחלל הבית שלו יפה ומקורי. חשוב יהיה שגם מבחוץ הבית יראה מטופח ומזמין כי זה הרושם הראשוני של החלל ושל דייריו, הוא מה שעושה את החשק להיכנס לתוכו. קירות החוץ היום בהחלט מקבלים טון עיצובי וחשוב לכל החלל והם יכולים להשתדרג פלאים באמצעות חיפוי מתאים. השאלה הנשאלת אם צריך לבצע חיפוי בכל קירות הבית או להסתפק באזור מרכזי אחד בלבד.

    מה מצב הקירות

    חיפוי מטרתו לשדרג ולהקנות מראה חדיש ומיוחד לבית. במידה וכל קירות הבית נמצאים במצב הרוס ומוזנח, אין שאלה בכלל ומומלץ כאמור לבצע חיפויי בכל הקירות. אך במידה ורק קיר אחד הוא מוזנח והרוס ניתן לבצע חיפוי רק שם. חיפוי לא חייב להיות סימטרי על כל הקירות, אי סימטריות מספק לרוב מראה מיוחד דווקא כשהוא נמצא בקיר מרכזי אחד בלבד. כשמבצעים חיפוי בקיר אחד המשמעות של זה היא גם חסכון מאוד גדול בעלויות ויחד עם זאת תוצר מקורי ומיוחד.

    חיפוי אבן

    חוץ חיפוי אבן חוץ הוא כבר לא חיפוי פשוט. אנשים היום מעדיפים להיות מקוריים ולבחור מה שאין אצל אף אחד. גם באמצעות חיפוי אבן ניתן היום ליצור חיפוי מיוחד עם הדגשות, טקסטורות וגוונים רבים. חיפוי קירות חוץ באבנים טבעיות שונות מעניק מראה עתיק, ארץ-ישראלי, אוריינטלי ועוד. אפשר לרכוש היום אבנים טבעיות שמובאות מאזורים שונים בכל רחבי הארץ, אבנים שמזכירות את השפע והמגוון שיש בארץ. הם יוצרות מראה טבעי וקסום על המבנה עצמו.

    חיפוי מעץ

    חיפוי עץ משמש כל העת כחומר ליצור פרגולות, לייצור גגות ורעפים. ניתן היום לראות הרבה שימוש שהולך וגובר בציפוי עץ דקורטיבי כחיפוי חוץ לקירות מרכזיים. העץ הוא חומר חם וטבעי בעל יתרונות רבים ומראה נעים שמשתלב בהרמוניה עם מגוון חומרים: טיח, בטון, פלדה או אבן. ניתן לעצב אותו על כל קירות המבנה החיצוניים או רק על קיר מרכזי אחד והוא יעניק מראה יוקרתי במיוחד למבנה, מראה שישתלב מצוין עם העיצוב הכללי.