השאירו פרטים





    כיצד לבחור את הדלת הנכונה בקו אפס לבית או לעסק שלך

    כיצד לבחור את הדלת הנכונה בקו אפס לבית או לעסק שלך

    חולמים על חזית כניסה מרשימה לסביבת המגורים? רוצים לייחד ולשדרג את עיצוב חלל הפנים? זה הזמן לדעת הכול על בחירת דלתות בקו אפס.
    דלתות קו אפס הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי הדלתות המועדפים ביותר על כל אילו המעוניינים לייחד את סביבת המגורים שלהם או סביבת העבודה המשרדית שלהם, וזאת לנוכח המראה המרשים ביופיו הנוצר בעקבות התקנת דלתות בשיטת קו אפס. בעמוד שלפניכם ריכזנו עבורכם את כל המידע המקצועי הנחוץ לכם לצורך בחירה נכונה של דלתות בקו אפס לסביבת המגורים וסביבת העבודה המשרדית.

    מהי דלת בקו אפס?

    דלתות קו אפס הן הגדרה כוללת לכל סוגי הדלתות הניתנות להתקנה בשיטה המכונה קו אפס, במסגרתה הדלת מותקנת כאשר היא מיושרת עם הקיר, כאשר צירי הדלת והמשקוף נסתרים מן העין.

    איזה סוגי דלתות ניתנות להתקנה בשיטת קו אפס?

    דלתות קו אפס יכולות להיות מותקנות גם בחזית הכניסה לסביבת המגורים/המשרד וגם בחלל הפנים, ולכן, תוכלו למצוא עשרות דגמים של דלתות פנים קו אפס לצד היצע גדול של דלתות כניסה לבית או למשרד, שכל אחת מהן ניתנת להתקנה בשיטת קו אפס. לפניכם, מידע כללי על דלתות כניסה ופנים בקו אפס:

    •  דלתות כניסה בקו אפס – דלתות חוץ קו אפס הן דלתות המאפשרות לכם לייצר חזית כניסה דרמטית ומרשימה ביופייה בחזית הכניסה לבית או למשרד, כאשר הדלת עומדת בקו מיושר עם הקיר באופן כזה שלא קיים שום רווח בין הקיר לדלת.
    •  דלתות פנים בקו אפס – דלת בקו אפס המיועדת לחלל הפנים ניתנת אף היא להתקנה באופן כזה שהדלת וקיר הכניסה לחדר מגורים/עבודה, אחד הם.
      גם דלתות כניסה בקו אפס וגם דלתות פנים בקו אפס, הן דלתות בעלות משקוף מיוחד הניתנות להרכבה באופן מיושר לקיר הכניסה, דבר המייצר אלמנטי דירתי בעל אפקט מרשים ביופיו, מודרני ויוקרתי.
      דלת כניסה בקו אפס

    בחירת דלתות קו אפס לסביבת המגורים/משרד – כיצד?

    בחירה של דלתות כניסה או פנים הניתנות להתקנה בשיטת קו אפס, חייבת להיעשות בראש ובראשונה בהתאם לגודל הקיר או החלל העומד לרשותכם ובהתאם לגודל מפתח הכניסה הרצוי לכם. מכיוון שהתקנת הדלתות בקו אפס, נועדה לצרכי יצירת אפקט מרשים ויוקרתי, חשוב להיוועץ תחילה עם אנשי מקצוע בתעשיית הדלתות על מנת לבחור את הדלת המותאמת ביותר עבורכם. אצלנו ב-דלתות קמיליון, ממתין לכם כאן צוות מנוסה ומקצועי של יועצי דלתות המתמחים בתהליכי תכנון והתאמה של דלתת בקו אפס לחזיתות הכניסה לסביבת המגורים/משרד ולחללי הפנים.

    מעבר לכך, חשוב להתייחס לפרמטרים נוספים המשפיעים במידה כזו או אחרת על איכות ועמידות הדלת לאורך השנים, וביניהם: חומרי הגלם מהם מיוצרות דלתות בקו אפס, רמת הבידוד התרמי והאקוסטי של הדלתות, פתרונות המיגון והנעילה המוטמעים בגוף הדלת (בעיקר כאשר מדובר בדלת כניסה בקו אפס), וכמובן, הסגנון העיצובי של הדלתות והתאמתו לסגנון העיצובי הכללי של סביבת המגורים (במידה ומדובר בדלתות המיועדות לחללי הפנים) ולאווירה העיצובית אותה אתם רוצים לייצר בחזית הכניסה לבית/משרד במידה ומדובר בבחירת דלת כניסה בקו אפס.

    דלתות קמיליון מציגה: קולקציית דלתות פנים/כניסה בקו אפס

    אנחנו בחברת דלתות קמיליון עוסקים ומתמחים בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של דלתות כניסה ופנים מאז שנת 1979, ולאורך כל השנים אנו מקפידים על פיתוח דלתות פנים וכניסה המספקות מענה מושלם לכל צרכי הלקוחות, הן בהיבט המיגוני של הדלתות והן בהיבט העיצובי שלהן.

    בקולקציית דלתות בקו אפס שלנו תוכלו למצוא דלתות כניסה ופנים איכותיות המיוצרות מחומר פלדיום יוקרתי בעל משקוף ייחודי המאפשר הרכבה של הדלת בקו אפס יחד עם קירות החזית לצידה. דלתות הכניסה שלנו בקו אפס הן דלתות פלדה חזקות ויוקרתיות המשלבות בתוכן מנגנוני נעילה מעולים.