השאירו פרטים





    כרסום CNC לעיצוב דלתות כניסה יוקרתיות

    כרסום CNC לעיצוב דלתות כניסה יוקרתיות

    דלת הכניסה לבית, היא הדבר הראשון בו נתקל כל אדם הנכנס לביתכם ולה משמעות רבה בעת עיצוב ותכנון הבית. כאשר חושבים על עיצוב הדלת, נראה כי ישנן אפשרויות רבות שאינן נגמרות, שהרי הביקוש לדלתות – הוא רב ונראה כי יצרני הדלתות בארץ ובעולם משקיעים רבות על מנת לספק ללקוחות דלתות כניסה מרשימות ביותר. אחד הפיתוחים המודרניים והנפוצים ביותר בשוק – הן דלתות כניסה יוקרתיות אשר משלבות עיצובים הרהיטים בטכנולוגיית כרסום CNC, שעל ידי שיטה זאת ניתן לעצב דלתות כניסה יוקרתיות המשלבות אמנות מרשימה שממנה לא ניתן להתעלם כלל וכלל.

    קצת על שיטת כרסום CNC

    דלתות מעוצבות בשיטת כרסום CNC, הנו מיוצרות על ידי מכונה הנקראת – כרסמת המיועדת לעיבוד שבבי עץ וחריטה על דלתות ורהיטים שונים, כך שהתוצאה המתקבלת היא אמנות ופיסול מרשימים ביותר. למעשה, מכונה הכרסום הינה משמשת לעיבוד מדויק של חומר העץ ומשטחים ומישוריים בעיצובים מרהיבים ותפקידה לחרוט, לגלף ולפסל עליהם את הדגם הרצוי. עם מכונה זאת, ניתן ליצור כל צורה אפשרית הרצויה עבורכם. הכרסום המותקן על גבי מכונה מסתובב בצורות שונות בהתאם לדגם הרצוי, כך שתוכלו לקבל יצירות שונות בגימור מדויק ומושלם!

    מגוון רב של עיצובים של דלתות כניסה יוקרתיות

    טכנולוגית כרסום CNC עשתה את שלה ונראה כי עולם העיצוב לא נשאר אדיש אליה, כך שמעבר לעיצוב דלתות יוקרתיות, ניתן ליצור על ידי שיטה זאת גם רהיטים מרהיבים התואמים בקפידה לדלת הבית, כך שתקבלו מראה אחיד ומושלם וקו עיצוב מרשים בביתכם. סגנון עיצוב זה, מתאים לאנשים האוהבים אמנות מרשימה לצד מראה כפרי ומודרני ממש כמו בבתי יוקרה באירופה, כך שאם הנכם חובבי מראה אומנותי כפרי – שיטה זאת היא בדיוק עבורכם.
    את מגוון היצירות על ידי שיטה זאת, תוכלו למצוא בדלתות קמיליון במוכרת דלתות כניסה יוקרתיות. חשוב לציין כי לא בכל חנות רגילה ניתן למצוא רהיטים ודלתות העשויים בשיטה זאת, אלה רק בחנויות איכותיות המוכרות רהיטי יוקרה או בהזמנה פרטית על ידי אמן עץ.