השאירו פרטים





    למה עדיף חיפוי מאלומיניום ולא מעץ?

    למה עדיף חיפוי מאלומיניום ולא מעץ?

    כשמחליטים לשפץ את הבית, לתקן, לשדרג או לתחזק מבנים וקירות, עולים רעיונות רבים, בפרט כשמדובר במראה הבית מבחוץ, מה שיוצר רושם ראשוני ויוצר את כל הקו העיצובי לחלל הסביבה. בשנים קודמות הייתה נטייה לחפות מערכות דודים, מבנים וקירות או כל דבר שמעוניינים להסתיר בחיפויים שונים, אבנים, בטון ועץ- העץ הקנה מראה טבעי כפרי וחם.

    בשנים האחרונות חיפוי אלומיניום והחשיפה ליתרונותיו הרבים, הפך לפופולארי יותר ויותר. חיפוי אלומיניום נעשה בקלות ובמהירות רבה והמראה שלו נותן תחושה של ניקיון ואסתטיות שמחזיקה לארוך זמן בלי צורך בתחזוקה.

    חיפוי אלומיניום מומלץ על פי רוב

    חיפוי אלומיניום עדיף מחיפוי עץ ומומלץ על ידי אדריכלים רבים וזאת בשל היתרונות הרבים שלו, הן בעלות הנמוכה שלו והן בתחזוקה האפסית שהוא דורש. קל לנקות אותו לעומת העץ שדורש תחזוקה שוטפת – שיוף ושימון מידי מספר חודשים וזאת על מנת שלא ייווצרו בו חורים שלתוכם יחלחלו מים ורטיבות שעלולים לכרסם בעץ וכך הוא עשוי תוך זמן קצר להירקב. יתרון נוסף וחשוב לא פחות, שחיפוי אלומיניום מצליח לדחות ממנו את הגשם או את השמש החמה בימי הקיץ והוא גם יוצר מעין מרווח לאוויר שתורם למיזוג הקירות ולהורדת הטמפרטורה בכל חלל אותו הוא מכסה.

    חומרים לבנייה ירוקה

    בשנים האחרונות יש שינוי מהותי בשיטת הבנייה בעולם ובישראל בפרט. הבנייה הירוקה מחליפה את מקומה של הבנייה הקלסית בבלוקים ובבטון, גם השימוש בחומרי הגלם השתנה מאוד במבנים תעשייתיים ובבנייני מגורים, יש נטייה להשתמש בחומרי גלם ידידותיים לסביבה, עמידים מול נזקי מזג האוויר וחסכוניים. לא בכדי חומר הגלם שנמצא כיום בראש רשימת החומרים הוא האלומיניום החל מחיפויים לקירות, מבנים, פרגולות, מסתורי כביסה ותריסים. אך עדיין יש כאלה שיעדיפו את המראה של העץ הקלאסי, נמצא גם לאלה פתרון- ניתן למצוא חיפויי אלומיניום דמויי עץ שמגיעים בגוונים שונים של עץ, אלא מצליחים לשמר את כל היתרונות של חיפוי האלומיניום ובמקביל מקנים ללקוחות את המראה הכפרי והמוכר שאותו הם שואפים להשיג.