השאירו פרטים





    מדוע אין להתפשר בבחירת דלת הכניסה

    מדוע אין להתפשר בבחירת דלת הכניסה

    כשאתם עומדים לפני רכישה של דלת ישנם שני דרים שחשוב לקחת בחשבון ולא לזלזל בהם – הראשון בטיחות, והשני, עיצוב הדלת. ברור שאלמנט הביטחון הוא החשוב מכל. הדלת שלכם היא ההגנה על כל הרכוש היקר לכם ביותר, על אחת כמה וכמה הנפשות שבתוכו. אז אילו אלמנטים צריך לקחת בחשבון כשבוחרים דלת כניסה, איך בוחרים דלתות כניסה לבית ועוד מגוון של שאלות חשובות לפני שאתם רוכשים דלת כניסה, עליהן ננסה לענות במאמר לפניכם.

    ביטחון מעל הכול

    על הדלת שלכם להיות חזקה במיוחד. שתהיה בעלת צילינדרים ומנגנוני נעילה מתוחכמים, על מנת למנוע מכל פורץ להיכנס לבית שלכם בקלות. דלתות כניסה צריכות להוות מחסום חסין כנגד פורצים. היום לא צריך להתפשר על שום קריטריון בעת בחירה של דלת כניסה. כיון שיש מגוון של עיצובים מיוחדים עם מקסימום הבטיחות וההגנה שבית זקוק לו.

    אלמנט עיצובי

    גם זה מהווה שיקול בבחירה של דלת כניסה לבית. העיצוב שלה המראה המיוחד שמתאים לחלל הבית. הדלת היא לחיצת היד הראשונית של כל מי שנכנס לביתכם. לכן חשוב שהיא תשרה את מה שאתם הייתם רוצים להשרות ברושם הראשוני. יש גם הבדל גדול בין דרישה של משפחה שמחפשת דלת כניסה לדירה בתוך בניין, לבין בית פרטי.

    התאמה של דלתות

    לרוב, דלת שהיא מיועדת לבית פרטי, היא ברוחב כפול מדלת בבית משותף, כיון שהיא עומדת איתנה לא רק מול פורצים אלא גם מול נזקי מזג האוויר. הוא צריכה להיות מספיק חזקה ועשויה מחומרים שלא יישחקו ויהרסו בעקבות לחות או קרני שמש חזקות. אך חשוב שהיא תהייה גם אלגנטית ומזמינה. היום ניתן גם להתאים את הדלתות לעיצוב החיצוני של הבית לשביל שמגיע עד לדלת, לקירות החיצוניים, לתקרה ועוד.

    דלת היא פרטי עיצובי

    אל תשכחו – דלת כניסה היא מעין כרטיס ביקור. יש דלתות בדגמים שונים שעשויות מחומרי גלם בעלי חוזק שונה. הרבה שנים שלט המראה הדי סטנדרטי של הדלתות בצבעים של חום או קרם. כולם היו חלקות ודומות. היום יש עיצובים וטקסטורות שניתן לעשות על דלתות הן יכולות להגיע במגוון חומרים; זכוכית, ברזל ועץ בשילובים, כמו כן במגוון צבעים ולהשרות הומור, רצינות ותכונות רבות לחלל בתוכן.