השאירו פרטים





    מה עדיף קודן או מנעול רגיל עבור דלת הכניסה לבית?

    מה עדיף קודן או מנעול רגיל עבור דלת הכניסה לבית?

    דלת הכניסה אומנם משמשת אותנו לצורך פתיחה וסגירה של דלת הכניסה, אך היא אמורה לשרת אותנו בנאמנות ולהעניק לנו ביטחון מלא כאשר אנו לא בבית או בשעות לילה מאוחרות. יש לא מעט אנשים שנתקלים במקרי חירום כמו לדוגמא – שמפתח הבית אבד או נגנב. דבר זה יכול לקרות בכל מצב ובלי קשר בכלל לאיכות המנעול שהרכבתם בביתכם. לכן, כדי למנוע את מצבים אלו ולהגביר את תחושת הביטחון, אנשים רבים מתקינים קודן. כך שהם זוכים לביטחון רב, הרי הקודן מקשה על פתיחת הדלת ומאפשר לכם לפתוח את דלת הבית בקלות רבה ללא מפתח כלל. התקנת קודן יכולה להיות יעילה גם כאשר מדובר בילדים החוזרים הביתה לאחר בית הספר ומאבדים או שוכחים את המפתחות של הבית באופן סדרתי, כך שהם יכולים לפתוח את דלת הבית בקלות רבה ללא צורך כלל במפתחות.

    למה קודן לדלת הרבה יותר טוב ממנעול רגיל?

    קודן לדלת הוא ללא ספק שיטה מוכרת יותר במשרדים, מפעלים וארגונים ואפילו בכניסה לכל בניין חדש יחסית ניתן למצוא את הקודן המפורסם. אך המנגנון המשוכלל הינו פתרון מצוין גם לבתים פרטיים ממגוון רב של סיבות:

    אין צורך במפתח – פתיחת דלת כניסה על ידי קודן מאפשר לכם לא להסתובב כלל עם מפתח, אלה לזכור את הקוד הסודי וזהו!

    בטיחותי יותר מבחינת שכפול מפתח – ביחס למנעולים רגילים, אנו שומעים על לא מעט מקרים בהם פורצים משכפלים מפתחות על ידי טריקים שונים, כך שבמקרה של התקנת קודן לדלת הכניסה – תהיו מוגנים. גם אם נתקעתם מחוץ לבית ואתם זקוקים לשירותיו של מנעולן בבאר שבע, תהיו בטוחים שכל מנעולן מקצועי יודע לפתור גם תקלות של קודן.

    אין צורך לשכפל מפתחות לדיירי הבית או לעובדי משק בית – במקום לשכפל מפתחות, תוכלו למסור את הקוד הסודי לכל מי שברצונכם לאפשר לו להיכנס לביתכם, אם זה מטפלים, עובדי ניקיון, גננים, בייבי סיטר ועוד.

    לסיכום

    קודן לדלת הוא ללא ספק פתרון נעילה שימושי ומיוצר על ידי מיטב הטכנולוגיה המתקדמת, מה שהופך אותו לבטיחותי ונפוץ יותר בשנים האחרונות. לרשותכם מגוון סוגים של קודנים, כך שנותר לכם לבחור את הקודן הרצוי ולהתקין אותו בקלות רבה בפתח ביתכם.