השאירו פרטים





    מי צריך דלתות כניסה בעיצוב אישי?

    מי צריך דלתות כניסה בעיצוב אישי?

    בונים? משפצים? מעוניינים לשדרג את חזית הכניסה לבית או לדירה? זה הזמן לדעת הכול על דלתות כניסה בעיצוב אישי

    דלתות הכניסה לביתכם או דירתכם, הן אלמנט עיצובי לכל דבר ועניין באמצעותו ניתן לשדרג את חזית הכניסה ולהפוך אותה לחזית כניסה מרהיבה, מרשימה ומעוצבת. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות כניסה בעיצוב אישי המותאמות גם לחזיתות הכניסה של בתים פרטיים וגם לחזיתות הכניסה של דירות מגורים, ולכן, דלתות הכניסה המעוצבות מיועדות ומותאמות לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להוסיף מימד של יופי לחזית הכניסה.

    דלתות כניסה בעיצוב אישי – מה חשוב לדעת?

    דלתות כניסה בעיצוב אישי הן למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי הדלתות המרכזיות המותקנות בכל פתח חזית כניסה לבתים פרטיים ודירות מגורים כאחד. דלתות אלו מיוצרות מחומרי גלם שונים כגון: עץ מלא, פלדה, אלומיניום וכדומה, וזאת לצד דלתות כניסה בשילוב חומרי גלם.

    עיצוב חזית הכניסה באמצעות דלתות כניסה בעיצוב אישי, מאפשר לכם לבחור את סוג הדלת המועדפת עליכם ביותר, וזאת בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר. בין יתר סוגי דלתות הכניסה תוכלו למצוא:

    1. דלתות עץ מלא המיוצרות בטכנולוגיית CNC המאפשרת חיתוך וכרסום מדויק
    2. דלתות פלדה בגימור צבע בתנור המקנה מראה מודרני וטרנדי לחזית הכניסה
    3. דלתות כניסה מסוג כנף כפולה המיועדות בעיקר לבתים פרטיים
    4. דלתות כניסה בשילוב חומרי גלם – דלתות עץ מרשימות ביופיין המשלבות בתוכן אלמנטים דקורטיביים המיוצרים מחומרי גלם נוספים כגון: זכוכית ואלומיניום
    5. דלתות בקו 0 – הגדרה כללית לכל סוגי הדלתות המתמזגות עם קיר החזית לביתכם

    כל סוגי הדלתות המופיעים לעיל, מגיעים בעשרות דגמים עיצוביים, לרבות, דלתות בעיצוב מודרני, דלתות כניסה בעיצוב רטרו עתיק, דלתות כניסה בעיצוב קלאסי ועוד. לצד קולקציית דלתות 2020 המאפשרת לכם לרכוש דלת בעיצוב מובנה ובהתאמה אישית למידות הנחוצות לכם, תוכלו ליהנות גם מהליכי ייצור של דלתות כניסה בעיצוב אישי במסגרתם ניתן לתכנן לפרטי פרטים את הסגנון העיצובי של הדלת, לרבות שילוב של חומרי גלם ואלמנטים של פרזול בגוף הדלת.

    מה חשוב לבדוק כאשר ניגשים לרכוש דלתות כניסה מעוצבות?

    ההיצע הגדול והמרשים של דלתות כניסה בעיצוב אישי, מאפשר לכל אחד ואחת מבינכם לבחור את דלת הכניסה המעוצבת המועדפת עליו ביותר. יחד עם זאת, בחירת דלת הכניסה חייבת להיעשות בהתאם למספר פרמטרים נוספים כגון:

    1. עמידות חומרי הגלם מהם מיוצרת הדלת – דלתות כניסה חייבות להיות בעלי עמידות מרבית לתנאי חוץ והם חייבים לכלול מנגנוני הגנה ובטיחות אפקטיביים.
    2. עמידות לרעש חיצוני – דלתות כניסה משלבות בתוכן חומרי בידוד אקוסטיים המיועדים לצרכי בידוד רעשים המגיעים מחוץ לבית.
    3. תחזוקת הדלת – דלתות הכניסה חשופות לתנאי חוץ משתנים בהתאם לעונת השנה, ולכן, חשוב להתייחס לנושא תחזוקת הדלת לאורך זמן, לרבות, אופן ניקיון הדלת מאבק וכדומה.
    4. אחריות – כאשר רוכשים דלת כניסה מעוצבת חייבים להתייחס לטיב האחריות המוענקת לכם על כל חלקי הדלת, לרבות, צירים, מנעולי בטיחות וכדומה.

    כפי שציינו לעיל, כיום תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של דלתות כניסה בעיצוב אישי התואם את העדפות הטעם האישיות של כל אחד ואחת מבינכם, וכל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הדלת הנכונה לחזית הבית או הדירה.