השאירו פרטים





    עיצובים חדשים בתחום דלתות הפנים

    עיצובים חדשים בתחום דלתות הפנים

    עד לפני לא מעט שנים דלתות הפנים שיש בתוך הדירות או הבתים לא היו מקבלות התייחסות או תשומת לב בתהליך של עיצוב פנים הבית. התפקיד של הדלתות לא היה נחשב ככזה המקנה להן חשיבות גבוהה והעיצוב הכולל של הבית כיחידה עיצובית אחת היה מדלג עליהן. כך היה מתקבל מצב של עיצוב מרשים, יפה ומסוגנן שדלתות הפנים היו כנטע זר בתוכו. עם השנים חלחלה המודעות לחשיבותן של דלתות הפנים וכיום יש להן תפקיד חשוב ומהותי בתהליך עיצוב הפנים.

    המגוון של העיצובים

    כיום ישנם אינספור עיצובים המתאימים לדלתות פנים ויכולים להיות בשימוש ובהתאמה לכל סגנון עיצובי של בית או דירה. הדלתות עשויות ממגוון חומרי גלם, יכולות להיות במגוון רחב של עיצובים, צבעים, עיטורים, דגמים ודוגמאות וישנה אפילו אפשרות של עיצוב דלת פנים בהתאמה אישית על מנת שהיא תתאים בדיוק לצרכים והדרישות של הלקוח ולשאר האלמנטים בבית שכל אחד מהם נותן את הטון והתרומה שלו לעיצוב הכולל.

    ישנן דלתות העשויות מגוונים שונים של עץ, דלתות פנים המשולבות עם זכוכית וגם כאן עולם האפשרויות אין סופי, שכן ישנם סוגים רבים של זכוכית ואפילו יותר אפשרויות של שילוב הזכוכית בדלת. דלתות הפנים יכולות להיות דלתות פתיחה או דלתות הזזה והן מגיעות במידות סטנדרטיות או במידות מיוחדות שלהן זקוק הלקוח. במידה ובתוך הבית ממקום מחסן חשוב או משרד שמאוחסנים בו חפצים או פריטים יקרי ערך ניתן לבחור לחדר זה דלת פנים בעלת מנגנוני נעילה ואבטחה מתקדמים על מנת להגן על תכולת החדר.

    ישנם לקוחות הבוחרים שכל דלתות הפנים תיראנה זהות ותהיינה מעוצבות בקו אחיד וישנם אנשים המעדיפים שכל דלת תתאים לחדר שאליו היא מובילה, מה שמביא לעיצוב מיוחד ומעניין של דלת ייחודית ושונה לכל חדר וחדר. כשם שלכל לקוח יש טעם אישי אחר ודרישות הקשורות לבית שהוא גר בו כך ישנן אינספור אפשרויות לבחירה כך שכל אחד ימצא בדיוק את סוג העיצוב והדלתות שיהיה הכי נכון לו ולבית או הדירה שלו.