השאירו פרטים





    עיצוב ושדרוג מבנים פרטיים ותעשייתיים

    עיצוב ושדרוג מבנים פרטיים ותעשייתיים

    בעלי מבנה תעשייתי או מסחרי? זה הזמן לדעת הכול על שדרוג מבנים וחסכון באנרגיה

    שדרוג מבנים היא הגדרה כוללת למגוון רחב של פעולות המיועדות לצרכי שיפור תשתיות ומתן פתרונות דקורטיביים חיצוניים לכל סוגי המבנים, וזאת לצד עבודות בינוי במסגרת מה שמכונה שיקום מבנים הכוללות בין היתר: עבודות חיזוק קונסטרוקטיבי, עבודות איטום לפתרון בעיות איטום במבנה ועבודות שיקום נוספות המותאמות למצבו הפיזי של המבנה.

    שדרוג המבנה באמצעות מקורות אנרגיה מתחדשת

    בנוסף, שדרוג מבנים היא פעולה המאפשרת הטמעת מערכות שונות המסייעות לחיסכון אנרגטי, וביניהן, מערכת סולארית עסקית הניתנת להתקנה על גג המבנה לצרכי ייצור חשמל מקרני השמש. מערכות סולאריות הן למעשה מערכות אנרגיה מתחדשת המשלבות בתוכן פאנלים סולאריים שתפקידם "ללכוד" את קרני השמש ולהמיר את אנרגיית השמש לחשמל. בחשמל המיוצר דרך המערכת ניתן לעשות שימוש בתוך שטח המבנה ולחסוך עשרות אלפי שקלים מדי חודש בהוצאות החשמל ו/או להזרים את החשמל לרשות החשמל תמורת תשלום קבוע מראש בהתאם לתפוקת הייצור. בשני המקרים, התקנתה של מערכת סולארית בגג המבנה מהווה השקעה לטווח האורך.

    פעולות שדרוג למבנים ישנים

    כאשר מדברים על פעולות שדרוג מבנים מדברים למעשה על מגוון רחב של פעולות הנדסיות, פעולות בינוי ופעולות דקורטיביות המיועדות לצרכי שדרוג המבנה על כל המערכות והתשתיות המצויות בו, וזאת בנוסף לביצע פעולות דקורציה כגון חיפוי דקורטיבי של חזיתות המבנים באמצעות התקנת חיפויי חוץ דקורטיביים. ברשימת הפעולות ההנדסיות המיושמות לצרכי שיקום מבנים תוכלו למצוא פעולות כגון: חיזוק קונסטרוקטיבי באמצעות יריעות ולוחות פחמן, איטום חיובי במגוון מערכות ותשתיות איטום, עבודות שיקום בטון ועבודות הנדסיות נוספות המותאמות למצבו הפיזי של המבנה.

    שיקום בטון לאחר שריפה

    מבנים תעשייתים ו/או מסחריים אשר ניזוקו באופן כזה או אחר כתוצאה משריפה בשטח המבנה, נדרשים לפעולות שיקום מבנים במסגרתם מושם דגש על ההיבט הבטיחותי, הפונקציונאלי והאסתטי של המבנה, חוץ ופנים כאחד. עבודות שיקום מבנים לאחר שריפה כוללות בין היתר עבודות שיקום בטון לצד עבודות בינוי ודקורציה נוספות בשטח המבנה בהתאם למצבו הפיזי לאחר נזקי השריפה.

    בחירת קבלן לביצוע עבודות שדרוג

    אם גם אתם מתעניינים בביצוע עבודות שדרוג או שיקום מבנים, אנו ממליצים לכם לבסס את בחירתכם בקבלן לביצוע עבודות שיקום מבנים בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים הכוללים בין היתר את הניסיון המקצועי – מעשי העומד לרשותו בתחום, את היקף עבודות השיקום המיושמות על ידו ואת היכולות המקצועיות שלו בכל הנוגע לביצוע עבודות השיקום והשדרוג בהתאם לכל התקנים הבטיחותיים וההנדסיים הנדרשים בחוק. כמו כן, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת קבלנית העוסקת ומתמחה במגוון רחב של תחומי בינוי והנדסה לצורך ביצוע עבודות שיקום ושדרוג מבנים תוך התייחסות נקודתית להטמעת פתרונות בינוי המותאמים למצבו הפיזי של המבנה.