השאירו פרטים





    שילוב בין עיצוב לחסינות בדלתות חוץ

    שילוב בין עיצוב לחסינות בדלתות חוץ

    דלת הכניסה לבית היא אחת הדלתות הדומיננטיות בחלל הבית, הרי לבל נשכח כי יש את דלתות הפנים, דלתות למחסן וכו'. לכן, בעת בחירת דלתות חוץ חשוב לשלב בין עיצוב מזמין ומודרני לבין חסינות. דלתת חוץ יכולות להיות כל דלת החשופה לפגיע מזג האוויר, בין אם אלו דלתות הממוקמות בבתים פרטיים בכניסה לבית, דלת של מחסן, דלת יציאה אחורית וכו'. למעשה, דלתות חוץ הן חשופות לפגיע מזג האוויר, אם זה לרוחות, גשמים, לחות וגם לשמש חזקה, ולכן על דלתות אלו להיות חזקות ויציבות ובעיקר מוגנות מפני מזג האוויר הים תיכוני.

    מגוון רב של סוגי דלתות חוץ

    כיום, ניתן למצוא מגוון רב של דלתות חוץ העשויות מחומרי שונים, חלקם חזקים ועמידים וחלקם פחות, לכן תמיד כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע המכיר היטב את תחום הדלתות כדי שיתאים לכם את הדלת המתאימה ביותר לשימוש המתבצע בו ביום יום, הן מבחינת בחירה נכונה של דלת העשויה מחומרים איכותיים, מנגנון הנעילה של הדלת וכמובן עיצוב המתאים בקפידה לאופי החצר והבית. שילוב של פרמטרים אלו יסייעו לכם לבצע בחירה נכונה ולדעת כי תוכלו ליהנות מהדלתות למשך שנים רבות.

    סוגי דלתות החוץ הנפוצות הן – דלתות העשיות מעץ מלא ואיכותית, דלתות כניסה מברזל או מאלומיניום, מפח, וכו'. הם הדלתות המומלצות ביותר לשימוש חיצוני, כיוון שחומרים אלה עמידים לפגיע מזג האוויר. כמו כן, ניתן למצוא מגוון רב של עיצובים, חלקם עיצובים כפריים המתאימים לבתים המעוצבים בסגנון כפרי, עיצובים מודרניים קלאסיים המתאימים לבתים המעוצבים בסגנון קלאסי סולידי, דלתות בעיצובים עתיקים או וינטאג' ועוד מבחר רב של דוגמאות. כמו כן, ניתן למצוא דלתות חוץ דקורטיביות המשלבות זכוכית דקורטיבית עם עץ ואלומיניום ועוד מגוון שילובים מדליקים.

    לצד היופי העיצוב, חשוב גם שדלת הבית תשמור על דיירי הבית ותהיה חסינה מפני פריצות, לכן מעבר לבחירת דלת בעיצוב מרשים חשוב גם לוודא כי המנעול הינו חזק נגד פריצה וגם חשוב לבחון את הפינים והנכנסים לחריצים בעת נעילת הדלת עם מפתח.

     

    ליצירת קשר איתנו לחץ כאן