השאירו פרטים





    שילוב נכון של דלתות כניסה לבית

    שילוב נכון של דלתות כניסה לבית

    דלתות כניסה לבית הן כבר לא עוד אותם יצורים מגושמים וכבדים למראה כבעבר. דווקא אותה דלת כניסה, זאת שנראית כאחד שאינה מעניקה רושם משמעותי למראה הבית או החלל ואפילו הכניסה אל הבית. אבל חשוב להבין כי דווקא אותו חיץ בין החוץ לפנים, משפיע באופן משמעותי על הנראות והרושם של הבית גם כאשר מדובר בדירה בבית משותף אותו שילוב נכון של דלתות כניסה לבית בין הכניסה לבין ההול עצמו בכניסה אל פנים הבית מהווה חילוק והשפעה בעלת משמעות יתרה כאשר אנחנו מדברים על תחילת העיצוב ויצירת התחושה והאווירה בתוך הבית עצמו.

    שילוב דלת כניסה לבית מתחילה מהכניסה עצמה ומהאווירה אותה אנו מבקשים לייצר עבורנו ועבור העיצוב הביתי. במיוחד כאשר הכניסה החיצונית אל הבית אינה מרשימה דווקא אז מומלץ לחשוב על חזות הדלת, עיצוב מושקע יעניק בידול מרענן בין האווירה הכללית הקיימת של חדר המדרגות לבין הכניסה אל הדירה שלכם ואילו כניסה נפרדת בבתים משותפים תדרוש חשיבה קצת יותר מעמיקה כדי להעביר את השוני שבין האווירה החיצונית לבין זו הפנימית שאמורה להצטייר ולהתאפיין ברוגע וביתיות. דרך טובה ליצירת כניסה מרשימה היא על ידיי שילוב חיפוי קירות חוץ עם דלתות כניסה, מה שיוצר כניסה מרשימה יותר ומושקעת יותר.

    שילוב דלתות כניסה בבתים פרטיים עם חצר

    דלתות כניסה בבתים פרטיים, כפי שכבר ציינו מעלה, דורשות בידול משמעותי וממשי בין האווירה והחזות החיצונית לבין זו הפנימית. אנו מעוניינים ליצור מעבר מקדים אל תוך האווירה הביתית ולהכין את בני הבית ואורחי הבית לקראת הכניסה אל הבית, ועל כן,עיצוב דלת הכניסה בבתים כאלה יהיה רגוע וביתי יותר. כלומר יכלול גוונים שקטים יותר ואף עיצובים המזכירים ביתיות ואפילו ריהוט. בבתים פרטיים רבים הכוללים חצרות נוכל להתרשם מעיצוב בסגנון תבליטי שיוצר את אותה תחושה ריהוט עליה אנו מדברים.

    דלתות כניסה בבתים משותפים – איך נתאים את הדלת לעיצוב הפנים?

    דלתות כניסה מעוצבות לעומת הבתים הפרטיים ובתים "מחוצרים", בבתים משותפים יש לנו את האפשרות לקחת את הדרור ולהתפרע בעיצוב דלת כניסה לבית. דלתות כניסה מעוצבות לבית במבנה משותף דומה אבל שונה בתכונותיו מדלתות כניסה בבתים פרטיים מאחר שבמקרים לא מעטים, ברצוננו לגזול מתשומת הלב של המראה הכללי וההמוני בדרך כלל של המבנה. לכן, גם בבתים משותפים בעלי תחזוקה ועיצוב מושקע נראה דלתות כניסה במראה עשיר וייחודי יותר כדי ליצור את אותו ייחוד משמעותי ביחס לנראות והעיצוב האחיד של חדר המדרגות.

    שדרוג דלתות כניסה – חידוש דלתות כניסה באופן עצמאי

    חידוש דלת הכניסה, יכולה להיות משימה מעניינת, ממש כפי שרבים מאתנו מבצעים שיפורים ועיצובים באופן עצמאי בחלל הפנים, גם החלל החיצוני יכול להוות פרויקט מעניין לעיצוב וחידוש מרענן של דלת הכניסה. חשוב מאוד לדעת שגם דלתות הפנים אפשריות לשדרוג אבל בהתייעצות ולעיתים בעזרה של בעל מקצוע. שדרוג ועיצוב דלת הכניסה על פני רכישה של דלת מעוצבת חדשה יכולה להיות בחירה חסכונית , בחירה שרבים יעדיפו לוותר עליה כתוצאה מהזמן הדרוש לביצוע איכותי של הפעולה. בשונה מדלתות הפנים, דלת הכניסה מיוצרת בדרך כלל מחומרים קשיחים וכבדים יותר, כמו פלדה וברזל הזקוקים לטיפול מקצועי וזהיר הרבה יותר.