השאירו פרטים





    שיקולים בבחירת צבע דלת הכניסה

    שיקולים בבחירת צבע דלת הכניסה

    זה לא סוד שלצבעים יש כוח עז ובאפשרותם לשנות כל פריט סטנדרטי למיוחד ומרשים, אולם השאלה הנשאלת היא – כיצד מתאימים את הצבעים בצורה נכונה לחלל? שאלת המיליון דולר הזאת מעסיקה מעצבי פנים רבים ובעלי דירות המעוניינים לרכוש רהיטים שונים לחלל הבית או לבחור דלת כנסיה לבית מרשימה ויפה. לדלת הכניסה לבית יש שני תפקידים חשובים, האחד הוא לשמור על דיירי הבית ולהקנות להם ביטחון כאשר דלת הכניסה לבית נעולה, והתפקיד השני הוא – ליצור רושם ראשוני נכון על כל מי שדופק בדלת או מגיע לבקר. לכן, בחירת דלת לכניסה לבית היא אחת המשימות המורכבות וניתן להבין למה.

    בחירת צבע לדלת כניסה לבתים בעיצוב כפרי

    סגנון עיצוב כפרי מתאים לבתים פרטיים המעוצבים במראה קבעי של טבע פראי, כלומר החצר תהיה מוקפת בעצים, הגדרות יהיו מעץ טבעי והריצוף אף הוא יהיה דק בגוון עץ. לכן, דלת כניסה לבית העשויה מעץ מאסיבי בגווני עץ טבעיים תשתלב בצורה נהדרת בכניסה ותקנה אווירה כפרית חמימה כבר בכניסה לבית.

    בחירת צבע לדלת כניסה לבתים בעיצוב קלאסי סולידי

    הסגנון הקלאסי מאופיי בקווים נקיים לגמרי ונראה כי הוא העיצוב המתאים ביותר לעידן המודרני של היום. הדלתות המתאימות ביותר לבתים בסגנון קלאסי הן דלתות העשויות מעץ מלא, אלומיניום, מתכת או שילוב של זכוכית דקורטיבית, פרזולים מיוחדים של ניקל, אבני זכוכית, פסיפס ועוד. הגוונים המתאים הם גווני לבן, אפור בהיר או כהה, טורקיז, תכלת בהיר, וורוד עתיק וכך האלה. למעשה, נראה כי גוונם אלה משדרים מראה קלאסי סולידי והם המתאימים ביותר לבתים בסגנון זה.

    בחירת צבע לדלת כניסה לבתים בעיצוב עתיק או וינטאג'

    הסגנון העיק והישן קורץ לבעלי בתים רבים המעוניינים לעצב את ביתם בהשראת עיצובי העבר אך עם נגיעות מודרניות ואלמנטים התואמים לעידן העיצוב החדשני. לכן, ניתן לשלב דלתות כניסה לבית עם פרזולי ברזל מיוחדים או עץ עם גילופים וטקסטורות מרשימות כפי שהיו בבתי מלוכה בעבר הרחוק. הצבעים שיתאימו הם – גווני עץ, לבן סולידי או מגוון צבעים נוספים בהשראת העבר.