השאירו פרטים





    דלתות איכותיות ומסיביות

    דלתות איכותיות ומסיביות

    דלתות כניסה לבתים פרטיים מיוצרות באמצעות חומרים שונים כמו: ברזל, פלדה, אלומיניום ועץ. דלתות אלומיניום לשימוש חוץ הן דלתות חזקות ויציבות, עמידות לאורך שנים וניתן לצבוע אותן בתנור במבחר צבעים וטקסטורות. גם דלתות עשויות עץ טבעי הן מסיביות ועמידות, אך המראה שלהן ייחודי יותר ומעניק לכניסה של הבית עיצוב כפרי וחמים. חומרי הגלם מגוונים וחשוב שיהיו משובחים. כאשר בוחרים דלתות עץ מומלץ לבחור בסוגי עץ כמו: עץ מהגוני, דובדבן, אגוז אמריקאי או אגוז אפריקאי, מייפל וכד'. כאשר העץ איכותי גם הדלת תהיה איכותית וחזקה.

    עיצוב וגימור של דלתות עץ

    כאשר בוחרים דלת כניסה לבית פרטי מומלץ להיוועץ עם צוות מעצבים מיומן ומנוסה שיש לו סגנונות פתרונות שיתאימו לצרכים שלכם. העיצוב של הדלתות יכול לשלב טקסטורות, שקעים, צוהרים, קימורים וגימורי פרזול שישאירו את האורחים שלכם פעורי פה. לצוות יש מגוון רעיונות שיתאימו לסגנון הבית בין אם הוא מעוצב בסגנון מודרני ובין אם בסגנון כפרי.

    איטום ובטיחות

    איטום דלת כניסה מפני נזילות ורטיבות צריך להיות מאותו חומר הגלם ממנו עשויה דלת העץ או מחומר קל אחר. כלומר, כדי להשיג איטום ובידוד מרבי של דלת הכניסה יש להוסיף שכבת עץ נוספת או גבס ולעיתים אף לעבות אותו בעוד שכבה. הבידוד מונע גם רעשים וחדירה של אור לבית. לפיכך, איטום דלת כניסה צריך להיעשות גם במשקוף הדלת ולא רק על הדלת עצמה. גם מבחינת הבטיחות הדלת צריכה להיות אטומה היטב על מנת שלא תהיה ניתנת לפריצה.

    מתי כדאי לבחור דלת כניסה מעץ לבית?

    הזמן הטוב ביותר לבחירת דלת כניסה חדשה היא כאשר עושים שיפוץ בבית או עוברים לבית חדש. התקנה של דלת חדשה בבית היא הזדמנות לבחור בדלת עץ איכותית ואטומה שתעניק לכניסה של הבית מראה יוקרתי ומרשים. כשמשפצים את הבית לא חייבים בהכרח להחליף את הדלת. שדרוג דלת כניסה קיימת יכול להרים אותה מבחינת הנראות באמצעות ציפוי של טפט ססגוני או צביעה בצבע אחר לגמרי. שיפוץ דלת כניסה גם יהיה זול יותר מקניית דלת חדשה ולכן השיקול ייעשה על פי התקציב.

    האם ניתן לבחור דלת עץ במידות מיוחדות?

    לדלת כניסה יש מידות סטנדרטיות מבחינת גובה ורוחב. למרות זאת, ניתן לבחור גובה דלת כניסה אחר ורוחב אחר שיתאימו לצרכים שלכם. כאשר פונים לחברה המייצרת או משווקת דלתות עץ חשוב לבדוק אם היא מספקת שירות של התאמה אישית. באמצעות ייעוץ של צוות מקצועי תוכלו להרחיב או להגביה את דלת הכניסה לביתכם ולבחור בעיצובים חדשניים.