השאירו פרטים





    איפה יש לשלב דלתות עמידות במים?

    איפה יש לשלב דלתות עמידות במים?

    דלתות פנים המיועדות להתקנה בתוך הבית עשויות להיות בעלות תכונות כאהל שאפשר יהיה להשתמש בהן במגוון שימושים מיוחדים או מסוימים. בבתים או דירות רבים אנשים מעדיפים שכל דלתות הפנים תהיינה דומות ובעלות עיצוב זהה אך ישנם מקרים שבהם יש צורך לעשות שימוש בדלת בעלת מאפיינים מיוחדים, כמו למשל דלת עמידה למים. המחשבה האינטואיטיבית היא לחשוב שדלת זו אמורה להיות מותקנת בחדרי השירותים והאמבטיה אך בעצם כיום עם שלל אפשרויות העיצוב של הדלתות יכולות דלתות עמידות במים להיות מותקנות בכניסה לכל חדר וחדר בבית ובדירה.

    למה מומלץ להתקין דלתות עמידות במים?

    דלת עמידה כנגד מים היא דלת שיכולה להתאים לכל שימוש ולכל מקום בבית. דלת יכולה לבוא במגע עם מים במקרים רבים, כמו שטיפת הרצפה במקיימת לרוב אחת לשבוע ולכן מומלץ שכל הדלתות תהיינה עמידות בפני מים וכך לא ייגרם להן כל נזק. יחד עם זאת, בחדר האמבטיה למשל נוצרים על בסיס קבוע ויומיומי אדים של מים חמים מאד אשר עלולים להתעבות על גבי הקירות והדלתות ולהפוך למים כך שכמובן שבחדר האמבטיה חשוב עוד יותר שהדלת כולה תהיה עמידה למים וכך המים שיתעבו עליה לא יסבו נזק לדלת עצמה ו/או לעיצוב שלה.

    מתי אין צורך בדלתות עמידות במים?

    כמובן שישנם מקרים בהם אין צורך בדלת העמידה בפני מים לפחות לא בכל חדרי הבית, בבתים בהם יש פרקט אין צרוך בדלת העמידה בפני מים, זאת מהסיבה שלא שוטפים את הרצפה עם מים זורמים אלה עם מטלית לחה, כך שאין סיכוי שהדלת תירטב ותפגע. אך עדיין חשוב להתקין דלת עמידה בפני במים בחדר המקלחת.

    כיום ישנן דלתות פנים רבות אשר עשויות או מורכבות מחומרי גלם עמידים בפני מים מה שמוסיף לדלת את התכונה החשובה הזאת. גם במטבח לעיתים קרובות ימליצו אנשי המקצוע הבקיאים בתחום להתקין דלת עמידה כנגד מים מפני שגם שם נוצרים לא מעט אדי מים מסירי הבישול. כך ניתן להבטיח שגם לדלת המטבח לא ייגרם נזק מאדי הבישול או מהמים שעיתים זורמים על רצפת המטבח. חשוב מאד לתת את הדעת בנוגע לתכונה של עמידות נגד מים כאשר בוחרים את הדלתות שתהיינה מותקנות בחדרי הבית או הדירה. כך אפשר להיות בטוחים שהדלתות תישארנה עמידות, יציבות, חזקות ואיתנות למשך פרק הזמן הארוך ביותר האפשרי. ברוב המקרים אין צורך כלל להחליף את הדלתות במשך תקופה חיים שלמה.