השאירו פרטים





    חומרים מומלצים לדלתות כניסה

    חומרים מומלצים לדלתות כניסה

    דלתות כניסה לבית מגיעות במגוון רב של סגנונות שונים, בין אם מדובר על סגנון קלאסי, מודרני, וינטאג', כפרי, הייטקיסטי והרשימה עוד ארוכה. דלתות כניסה לבית הן למעשה מפרידות בין החלק החיצוני של הבית לחלקו הפנימי, כך שעליהן להיות גם מאסיביות וחזקות, אך לבל נשכח שגם הן חייבות להיות מעוצבות בטוב טעם. הרי הן בעלות משמעות רבה לרושם הראשוני של כל אדם הנוקש או נכנס לביתכם. מעבר ליופי החיצוני של דלתות הכניסה, הן אמורות להיות: חזקות, איתנות, עמידות לפגיע מזק האוויר, יפות מבחינה עיצובים וגם נוחות לשימוש לכלל דיירי הבית.

    על מנת לעמוד בתנאים אלו לבצע רכישה מוצלחת של דלת הכניסה, עליכם לבחור דלתות אשר עשויות מחומרים שהם חזקים, ויחד עם זאת קלים. בעת בחירת החומר ממנו תהיה עשוית דלת הכניסה שלכם, עליכם לדעת כי – דלתות אלו מגיעות במחירים שונים, והן נבדלות זו מזו, הן מבחינת גודל, בחומרים וכמובן בסגנון ובעיצוב.

    סוגים שונים של חומרים לדלתות כניסה

    נתחיל מדלתות פשוטות יותר, שהן לרוב דלתות כניסה בסגנון עץ קלאסי, שהן מעוצבת בעיצוב שהוא די פשוט ולרוב מנגנון הנעילה שלהן פשוט. דלתות אלו מתאימות יותר לדלת מחסן או לדלת אחורית ופחות לדלת הראשית של הבית. לעומת זאת, תוכלו למצוא דלתות פלדה חזקות עם בריחים חזקים כאשר עץ מחסה אותן כלפי חוץ להן חזקות ביותר ועמידות מפני פריצה, אך כמובן שיש להתאים להן מנעול רב בריחי חזק ובלתי פריץ.

    לעומת זאת, ישנן דלתות מאסיביות יותר אשר עשויות מעץ מלא משובח ומצופות בסילר טבעי או במגוון חומרים אחרים. העץ תורם רבות לאווירה נעימה בבית, שבו מותקנת דלת כניסה מעץ, כך שלא פלא שדלתות מעץ הן חביבות על אנשים בעלי בתים פרטיים בהם הדלת בולטת ועליה להיות מרשימה.

    דלתות זכוכית – דלתות כניסה אלו הן קלאסיות ואותן ניתן לראות לרוב בחנויות יוקרתיות ומשרדים, אך יש אנשים שמעוניינים דווקא בדלת זכוכית מרשמה לביתם. במקרים אלו, ניתן לשלב דלתות בלגיות מיוחדות עם זכוכית או שילוב של חומרים שונים וזכוכית מחוספסת למראה יוקרתי.