השאירו פרטים





    סגנונות שונים בחיפוי קירות חוץ

    סגנונות שונים בחיפוי קירות חוץ

    הרושם הראשוני שאנחנו מקבלים ממבנה נוצר עוד טרם הכניסה שלנו אליו והוא מתחיל כבר מבחוץ. בחירת חיפוי קירות חוץ איכותי, מחומרים חזקים ואיכותיים עם טא'ץ עיצובי יכול לשנות את חווית הרושם בכל מבנה. לכן היום ניתן לראות חיפויי קירות בסגנונות שונים שמתאימים את עצמם למבנה שלהם. להלן מספר סגנונות של חיפויי קיר חיצוניים.

    חיפוי דמוי אבן

    שיטה יחסית קלה ונוחה לחיפוי של קיר חיצוני וגם פנימי. היתרונות בה הם שהחומר קל לשימוש, ידידותי מאוד לסביבה הוא משמש איטום חזק ועמיד מול כל אקלים. את המראה ניתן להתאים לכל סגנון וטעם של הדיירים גם בגוון וגם בגודל. חיפוי דמוי אבן הוא מתאים למראה קלאסי וכפרי.

    חיפוי בטון

    חיפוי זה הוא לשימוש בעיקר כשמעוניינים ליצור מראה תעשייתי- עירוני. מדובר בלוחות בטון דחוסות, שעברו עיצוב וניתן למצוא אותם במבחר צורות, צבעים ומרקמים. החומר הוא עמיד ועשוי מחומרים טבעיים כמו חול, מלט ועוד. השיטה הפכה לטרנדית ומבוקשת מאוד בגלל המראה העירוני והאורבני שהיא מספקת. מדבור בסגנון הייטקיסטי מובהק.

    חיפוי זכוכית

    שיטה ידועה מאוד שמשמשת למראה של מסך זכוכית שמאפשר כניסה של אור. זאת אופציה לראות מה קורה מבחוץ אך עם זאת זה עדיין מאפשר אינטימיות של הדיירים השוהים בו. היתרונות העיקריים של חיפוי זה הם יצירת איטום, עמידה מול נזקי מזג האוויר והקנייה של מראה מקורי ומיוחד שלא ניתן להתעלם ממנו. זוהי שיטה שיותר פופולרית במשרדים רבים אך גם בבניינים פרטיים ניתן לראות אותה.

    חיפוי מחומרים משולבים

    שיטה חדשנית במיוחד שמשלבת מספר חומרים יחד מה שמאפשר מראה מיוחד ומעוצב מאוד. ניתן כאמור לשלב בין כמה חומרים בטון וזכוכית או אבן וזכוכית ועוד שילובים מעניינים אחרים וליצור חיפוי בעל מספר יתרונות כשכל חומר מגיע עם היתרון הספציפי שלו. ניתן לבחור במספר גוונים ולהפוך את החיפוי לשעטנז שהוא ממש בדרגה של יצירת אומנות. זה חיפוי שמתאים לאולמות או היכלי תרבות שמשדרגים את המראה של ההיכל ומקנים לו רושם עז ויצירתיות ייחודית.